We zetten m op marktplaatsquote:Op maandag 7 september 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga aangifte doen tegen Bert van Oostveen.
De kalkoen smaakte slecht . Hoe kon dit beter ? De kok ontslaanquote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook evalueren op Eerste Kerstdag.
Dan wissel ik Klaassen en Blind omquote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een 5-3-2 systeem á la Louis moet de centrale op het middenveld een soort '10' zijn.
Klaassen kan dat. Anders moet je Lex opstellen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een 5-3-2 systeem á la Louis moet de centrale op het middenveld een soort '10' zijn.
Tieft aub op met je Lexquote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klaassen kan dat. Anders moet je Lex opstellen.
Op oudejaarsdag fileert hij zijn vrouw als de oliebol niet goed in evenwicht is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De kalkoen smaakte slecht . Hoe kon dit beter ? De kok ontslaan
Als ze Promes blijven oproepen, dan halen ze geen punt.quote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, in 2018 worden wij wereldkampioen met dit elftal:
Krul
Tete - Van Beek/De Vrij - Rekik - Willems/Blind
Klaassen - Bazoer - Riedewald - Wijnaldum
Promes - Depay![]()
![]()
Ja dat is natuurlijk een non-statistiek, als die tegen San Marino speelt winnen we daar heus wel vanquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ze Promes blijven oproepen, dan halen ze geen punt.
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.quote:
30 min te laatquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Zooo, lekker wijf achter Hansie aan de bar.
Carlos Salcido en Edison Mendez zijn het niet met je eensquote:
Je zou maar zo'n mongool als collega hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Deze man in het NL elftal willen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |