Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haten op Cilgod![]()
Veruit de beste Nederlandse keeper
Dat werd hier door iemand neergegooid een dezer dagenquote:
Nee, daar stond Veltman op de plek van Beek.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
BMI kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Denk in ieder geval dat je Sneijder en van Persie moet bedanken voor de diensten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Luuk de Jong moet er uit en Huntelaar er in.
maakt 1 fout per 2 seizoenenquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je moet niet op 80 meter gaan verdedigen
Ik denk dat je het principe van een 5-3-2 niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI - Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
zullen we strootman voorlopig maar even afschrijvenquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
Cillessen
Van beek de vrij van dijk blind willems
De jong sneijder strootman/klaassen
Robben depay
Kom je ieder geval minder in de problemen
Uh de weddenschap was een ajax ui, dat kan dus alle kanten opquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.
Ik bedoel maar, en omdat niemand het kan hebben dat er een kkjood op doel staat bij het Nederlands Elftal en een aantal mensen geroepen hebben dat hij maar een matige keeper is, wordt elke slechte actie uitgebreid uitvergrootquote:
5 verdedigers is overdreven, maar als de oude garde weg is wil ik wel een 4-4-2 met Promes en Depay in de aanval zienquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
Cillessen
Van beek de vrij van dijk blind willems
De jong sneijder strootman/klaassen
Robben depay
Kom je ieder geval minder in de problemen
valt ook wel tegen. en als je met type dost wilt spelen, ga dan voor huntelaarquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Niemand noemt hier Dost? Schiet ze er elke week wel in Duitsland.
Doe dan tenminste Vorm op goal, met je swag-elftal.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI - Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Dost is beter op dit moment.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
valt ook wel tegen. en als je met type dost wilt spelen, ga dan voor huntelaar
Alsnog is Cillissen beter.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.
Daarom ook /klaassen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zullen we strootman voorlopig maar even afschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |