Hey maatjequote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer haten joden op hun eigen spelers?
Was gewoon een domme opmerking.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rukt het nu een beetje uit zn verband, maar leuk dat je van alles probeert om mij zwart te maken
Maar je moet niet op 80 meter gaan verdedigenquote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp heeft gelijk.
Al was nederland op wk vooral scorend in de 433 positie.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je niet scoort als spits krijg je automatisch onvoldoende.
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.
waarom kijk jij op ajax netwerkquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
Mwah.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |