quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je niet scoort als spits krijg je automatisch onvoldoende.
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.
waarom kijk jij op ajax netwerkquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
Mwah.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haten op Cilgod![]()
Veruit de beste Nederlandse keeper
Dat werd hier door iemand neergegooid een dezer dagenquote:
Nee, daar stond Veltman op de plek van Beek.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
BMI kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Denk in ieder geval dat je Sneijder en van Persie moet bedanken voor de diensten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Luuk de Jong moet er uit en Huntelaar er in.
maakt 1 fout per 2 seizoenenquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |