Hij is ook geblesseerd.quote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Toch wel een redelijke speler
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_Ron_Vlaar__.htmlquote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Toch wel een redelijke speler
Ja en dan heb je geen 6.quote:
neequote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zelfs dan is hij nog een van de betere verdedigers
Zit niet voor niets bij Trabzonspor. Ook geen geweldenaar.quote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.
Ben je niet bang dat je uiteindelijk weer alleen zit?quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd welke film GGMM donderdag met mij wil bekijken.
De Robben van de verdediging.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Ron Beton die na elk sprintje iets afscheurt
haha
Ik zou elke film willen zien, zolang het maar met jou is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd welke film GGMM donderdag met mij wil bekijken.
Ja wie dan?quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit niet voor niets bij Trabzonspor. Ook geen geweldenaar.
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Geen VI Oranje dit jaar. Wat een ellende.
Nigel hahahaquote:
ik wil geen importquote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.
KARIM REKIKIK KARIK REKIK.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
Gewoon Bruma en Rekik opstellen in het vervolg
TOMMIEquote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Beugelsdijk?quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.
Riedewald speelt het beste.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De schuld durven geven aan Riedewald bij deze tegengoal. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.
Pixels wil ik niet zien.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou elke film willen zien, zolang het maar met jou is.
(Behalve Pixels)
Enige speler die ik een voldoende zou geven.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riedewald speelt het beste.
Je rukt het nu een beetje uit zn verband, maar leuk dat je van alles probeert om mij zwart te makenquote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
Waarom stellen we Vlaar niet op die al een half jaar geblesseerd is en geen club heeft?
- Mexicanobakker
RVP 5,5quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige speler die ik een voldoende zou geven.
je bent niet de enigequote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige speler die ik een voldoende zou geven.
Hey maatjequote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer haten joden op hun eigen spelers?
Was gewoon een domme opmerking.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rukt het nu een beetje uit zn verband, maar leuk dat je van alles probeert om mij zwart te maken
Maar je moet niet op 80 meter gaan verdedigenquote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp heeft gelijk.
Al was nederland op wk vooral scorend in de 433 positie.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je niet scoort als spits krijg je automatisch onvoldoende.
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.
waarom kijk jij op ajax netwerkquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
Mwah.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haten op Cilgod![]()
Veruit de beste Nederlandse keeper
Dat werd hier door iemand neergegooid een dezer dagenquote:
Nee, daar stond Veltman op de plek van Beek.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
BMI kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Denk in ieder geval dat je Sneijder en van Persie moet bedanken voor de diensten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Luuk de Jong moet er uit en Huntelaar er in.
maakt 1 fout per 2 seizoenenquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |