Carlos Salcido en Edison Mendez zijn het niet met je eensquote:
Je zou maar zo'n mongool als collega hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Deze man in het NL elftal willen..
Is gewoon een degelijke verdediger. Jaartje ervaring opdoen in de PL en je hebt gewoon een goed centraal duo met Blind.quote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.
Voor de rest #follow je opstelling.
Maar bezitten geen Nederlandse nationaliteit, derhalve niet rullevantquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carlos Salcido en Edison Mendez zijn het niet met je eens
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is gewoon een degelijke verdediger.
eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is gewoon een degelijke verdediger. Jaartje ervaring opdoen in de PL en je hebt gewoon een goed centraal duo met Blind.
Gecombineerd met lyricaal wonder Fer:quote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Deze man in het NL elftal willen..
Ik ben zelf ook wel erg benieuwd naar van Dijk bij Southampton nuquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.
Voor de rest #follow je opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |