Manager taalquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:36 schreef Meike26 het volgende:
Bobo-jargon kan ik niet tegen.
Prospectus, fiat (nee niet het automerk), respons etc etc (kan even niet meer voorbeelden vinden, te idiote vertalingen naar het Engels + synoniemen die er steeds worden uitgegooid).
Commitment en draagvlak zijn wel hele belangrijke zaken...quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Manager taal![]()
"Dingen even oppakken"
"Dit tillen we even over het weekend heen" commitment, en, de engste draagvlak
precies dit! en dan in combinatie met "centjes". Daar heb je niet genoeg centjes voor ipv Daar heb je niet genoeg geld voor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:22 schreef Blue-eyes het volgende:
- Kindjes (een volwassene die "kindjes" zegt )
Ik moet bij "prospect" altijd aan een motorclub denkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:36 schreef Meike26 het volgende:
Prospectus, fiat (nee niet het automerk), respons etc etc (kan even niet meer voorbeelden vinden, te idiote vertalingen naar het Engels + synoniemen die er steeds worden uitgegooid).
Dank je wel, de koude rillingen liepen over mijn rug.quote:
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Commitment en draagvlak zijn wel hele belangrijke zaken...
Kantoorslaaf gespot !quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.
Niks aan toe te voegen. Misschien nog "Ergens iets van vinden", verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Manager taal![]()
"Dingen even oppakken"
Dan vind ikzelf "volslank" nog debielerquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:54 schreef Gebruikersna het volgende:
"Groeien" als in dikker worden.
Ook een stom woord, maar tenminste duidelijker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vind ikzelf "volslank" nog debieler
Hun & hen worden inderdaad irritant vaak door elkaar gebruikt ( ook hen wanneer het hun moet zijn)quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Tevens alle gruwelijke taal- en spellingsfouten. "Hun lopen" en "me vriend". Groter als. Mensen die "Als...zijnde" gebruiken. Dat soort dingen.
Dit soort taal gebruik ik standaard in teamoverleggen met mijn medewerkers. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.
quote:
Cheap...quote:
Dit soort taal vind ik afschuwelijk. Maar ik heb dan ook een ongezonde hekel aan de verengelsing van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Awkward is een hele goeie, zie je de laatste tijd vaak op FOK! voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:28 schreef Anosmos het volgende:
Awkward i.p.v. ongemakkelijk of gênant
Die gebruik ik zelf ook veel, maar wel voornamelijk wanneer ik ook Engels praat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Awkward is een hele goeie, zie je de laatste tijd vaak op FOK! voorbij komen.
Hoe noem jij een boterham dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Garnituur
Mooi, als in mooi stuk vlees
Gebeuren
Toppie
Helemaal goed
Prachtige mensen
Boterham en bammetje
Kids
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:32 schreef tong80 het volgende:
Stukje
Gebeuren
Gruwelijk
Mieters
Vrindje
Zak maar zegge
überhaupt
Gast
LOL
Be my guest
Toch ?
Ik houw liever me smoel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk moeten mensen gewoon sowieso hun kop houwe
Ik noem mijn man ook wel eens "Lief" zelfs in het openbaar.....quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Lief (als ze het over hun vriend(in)/man/vrouw hebben op fok)
Is dat omdat ik mijn favoriete muziek vaak "briljant spul" noem?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan er ook niet tegen als mensen alles "spul" gaan noemen
Relatiestatus: het is ingewikkeld. Ja! Ja! Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Het is ingewikkeld."
(meerdere woorden, maar toch)
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mij n nekharen gaan ook altijd overeind staan van het woord "pak".
"Pak deze kans"
"Pak dit product"
"Pak nu mee in de winkel"
vreselijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Is dat omdat ik mijn favoriete muziek vaak "briljant spul" noem?
Dropdropdropdropdrop.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...
Da's echt met alle woorden zoquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...
Idem voor "vrouwtje".quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je wel, de koude rillingen liepen over mijn rug.
"Mijn mannetje", vrouwen die het over hun man hebben. Argh!
Dan wil je mijn Haagse accent niet horen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uitspraken als zelluf, elluf, twaaluf, reguh, melluk![]()
Hoor het steeds vaker, zelfs nieuwslezers
Hallo jaren '50! "Ik heb niet met je geknikkerd", argh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
Dat ge-je en ge-jou in reclames.
Ik heb niet met je geknikkerd, je wil wat van mij, dus ben ik automatisch "u".
Terwijl ik zelf uit de jaren '80 kom.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hallo jaren '50! "Ik heb niet met je geknikkerd", argh.
Ik ben zelf ook haags en kan een aardig woordje plat spreken maar van professionals verwacht ik een correcte uitspraakquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Dan wil je mijn Haagse accent niet horen.Op internet schrijf ik nog redelijk normaal Nederlands maar als ik mijn bek opentrek.... Man man.
Eens.quote:
HEK WA VAN OE AN ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk moeten mensen gewoon sowieso hun kop houwe
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:22 schreef Blue-eyes het volgende:
- Kindjes (een volwassene die "kindjes" zegt)
- Toppie
- De neuzen in dezelfde richting
- Alles met "kanker"
Dat is het eerste wat bij me opkwam bij het lezen van de TT.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef Copycat het volgende:
Seksen. En dan niet van kuikens.
Wat een suffe dozen-woord.
Briljant!quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
Buumquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat bij me opkwam bij het lezen van de TT.
Lekker seksen![]()
En ik kwam laatst de tegenhanger van ''buuf'' tegen; buum.![]()
Ken je Hans van Breukelen ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Buum![]()
![]()
minstens net zo'n vreselijk woord als buuf.
Nope, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Hans van Breukelen ?
'Rommi' tegen Romario. 'Vaan' tegen Vanenburg. 'Koetje' tegen Koeman. Etc.
''Ik irriteer me''quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:26 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb zo zin om mensen te gaan irriteren met de woorden die hier genoemd worden!
Of figuren zoals Enzo Knol, die tampesta zeggen als ze tandpasta bedoelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uitspraken als zelluf, elluf, twaaluf, reguh, melluk![]()
Hoor het steeds vaker, zelfs nieuwslezers
Het brood, als in "mag ik het brood even".quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe noem jij een boterham dan?
Het is PTT!quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"scoot" afkorting van scooter. Alsof scooter zo'n lang woord is.![]()
"Post.nl" Het is verdomme PostNL.
Opperdepopquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
"Opperdepop", echt, mensen die dat woord gebruiken moeten ze echt preventief ruimenIk krijg zelfs walging bij het typen ervan.
Oh ja, inderdaad in die categorie dan ook 'voorbips', 'muis' en 'pieletje'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef Copycat het volgende:
dat is idd heel foutquote:Op zondag 6 september 2015 00:54 schreef snakelady het volgende:
En als iemand, maar vooral mannen ,'hihi' typt
quote:Op zondag 6 september 2015 01:49 schreef Impressme het volgende:
"Wellicht" is trouwens ook best een jeukwoord.
Nou ja zeg!quote:Op zondag 6 september 2015 01:49 schreef Impressme het volgende:
"Wellicht" is trouwens ook best een jeukwoord.
Ew.quote:
Wellicht moet je gewoon je kop houden.quote:Op zondag 6 september 2015 02:00 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Nou ja zeg!waarom in hemelsnaam?! Ik voel me nu dus even lekker persoonlijk aangevallen hè? Wat denk je wel niet?! Trut!
Wellicht hou je gewoon niet van mooie woorden.
Doet me denken aan 'voorbips'quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef Copycat het volgende:
voorbipsquote:Op zondag 6 september 2015 00:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad in die categorie dan ook 'voorbips', 'muis' en 'pieletje'.
En als iemand, maar vooral mannen ,'hihi' typt
Dit soort verheven gedragquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
Dat ge-je en ge-jou in reclames.
Verheven??quote:Op zondag 6 september 2015 09:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit soort verheven gedrag![]()
Waar ik als Brabander gek van word is wanneer mensen zeggen dat ze "nooit geen" problemen/last/etc van iets hebben gehad. Een irritante, typisch Brabantse uitdrukking
quote:Op zondag 6 september 2015 02:00 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Nou ja zeg!waarom in hemelsnaam?! Ik voel me nu dus even lekker persoonlijk aangevallen hè? Wat denk je wel niet?! Trut!
Wellicht hou je gewoon niet van mooie woorden.
Bestaan er serieus mensen die dit zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:34 schreef RingBewoner het volgende:
-Ik kon iemand (ipv ken of kende).
Helaas wel.quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bestaan er serieus mensen die dit zeggen.
Ja dat, helemaal dat. Ik krijg er echt moordneigingen van als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
En woorden als hubby, mannetje, vrouwtje. Om te kotsen.
Vooral als het geschreven is als me mannetje, me vrouwtje.
U zeggen, ja.quote:Op zondag 6 september 2015 14:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Verheven??
Da's gewoon normaal, beleefd gedrag.
quote:
Waar hoor je mij eisen?quote:Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
U zeggen, ja.
Het eisen van iemand, nee.
"Ik heb niet met je geknikkerd, dus ik ben automatisch u"quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar hoor je mij eisen?
Echt, die invulling zit in jouw hoofd.
Ik ga ze niet opbellen hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
"Ik heb niet met je geknikkerd, dus ik ben automatisch u"
Oké dan
Met de verkeerde persoon levert dat zeker jeuk op...quote:
Het zal wel te maken hebben met dat ik het associeer met oudere mensen, of nog erger; mijn ouders die het met elkaar doenquote:Op maandag 7 september 2015 13:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Met de verkeerde persoon levert dat zeker jeuk op...
Ken ik niet. Link?quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef PausNicolaas het volgende:
"Owjazeker!"
Van dat domme internet filmpje uit de Bijlmer. Stront irritant
Van Dale:quote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef MCH het volgende:
Geliefd onder studenten: je diploma 'in the pocket' hebben. Alsof het een spaaractie is bij de supermarkt.
Ja, dát is irritant.quote:Op maandag 7 september 2015 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die Restaurantzegel heb ik maar mooi in de pocket!
quote:Op maandag 7 september 2015 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die Restaurantzegel heb ik maar mooi in de pocket!
Wat een nerdquote:Op maandag 7 september 2015 14:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vanaf 1:35
(vanaf ~1:20 als je ook krakaka hebt gemist)
Dat hele chill en chillen.quote:Op maandag 7 september 2015 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Over studenten gesproken. Als ik ze onderling hoor over dat iets 'super chill' is, krijg ik de chills over mijn rug.
Klussen?!quote:Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
klussen![]()
Dat zei m'n ex altijd op haar vruchtbare dagen; we moeten "klussen".
moeten![]()
Ik ook niet en ik zou ook spontaan geen zin meer hebben, denk ik.quote:Op maandag 7 september 2015 16:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Klussen?!als in seks hebben? Nog nooit gehoord.
Ik bedenk mij opeens dat ik jeuk krijg van mensen die alles letterlijk nemen, als het overduidelijk figuurlijk is bedoeld.quote:Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef niels0 het volgende:
'Het kan niet zo zijn dat...' Veelal door politici gebezigd.
Je ziet toch dat het kan, of niet?
Zeker streekgebonden danquote:Op maandag 7 september 2015 16:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Klussen?!als in seks hebben? Nog nooit gehoord.
Bestaat er een bingokaart?quote:Op maandag 7 september 2015 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
Grasduinen![]()
En de gehele managersbingo
'Per e-mail' is gewoon ok hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Casiotone het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen? 'per electronische post'?
quote:
Als dat tegen je gezegd wordt, ben je vaak op tenen van iemand gaan staan waar iedereen bij isquote:
Op zo'n ongenadige toon inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Kan ik jou even spreken?" Dan gaat er altijd een preek of dergelijks komen.
Ja of nog wat warrige taal zoals "Ik wil even wat dingen transparant krijgen".quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Kan ik jou even spreken?" Dan gaat er altijd een preek of iets dergelijks komen.
quote:
Mijn oudste dochter (10 jaar) doet dat, maar die doet dat met alles wat klein is, dus ook een computertje, een autootje, een tv'tje, enz.quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef Elvi het volgende:
Oeh en "vleesje". Zeg gewoon wat er op het bord ligt. Karbonade, biefstuk, hamburger... noem het bij de naam en gebruik niet dat ontzettend smerige woord "vleesje"
Vraag dan ook gewoon of je het in moet pakkenquote:Op maandag 7 september 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
Toen ik nog in een winkel werkte en vroeg of het een kadootje was : "ja haha een kadootje voor mezelf hihi"
Moet ik het verdomme nou inpakken of niet![]()
Ja je zou denken dat mensen dan snappen wat je bedoelt. Nee, helaas. "Inpakken? In wat?quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Vraag dan ook gewoon of je het in moet pakken
"Vleesje" is wel een ranzig woord, ja. Je zou er bijna geen trek meer van krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef Elvi het volgende:
Oeh en "vleesje". Zeg gewoon wat er op het bord ligt. Karbonade, biefstuk, hamburger... noem het bij de naam en gebruik niet dat ontzettend smerige woord "vleesje"
Als iemand dat zegt krijg ik een heel vies beeld in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
"Even mijn thee opslurpen." Gatver. Gatver. Gatver.
Ik ook. Is iemand die ik heel aardig vond/vind. Maar begin nu serieus te twijfelen over de vriendschap. Gewoon goor dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik een heel vies beeld in mijn hoofd.![]()
Ik ben denk ik nogal gevoelig voor (lelijke) woorden.
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Is iemand die ik heel aardig vond/vind. Maar begin nu serieus te twijfelen over de vriendschap. Gewoon goor dit.
Deze ook allemaal trouwens.quote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef broccoli. het volgende:
Een dansje doen
Een vorkje prikken
Borrelen
Een drankje doen
Terrasje pakken
Leuk dat je uitgaat maar dat kan ook zonder deze lelijke hypewoorden
Inderdaad, bah!quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:05 schreef Kopiko het volgende:
Als een vrouw het over haar "doos" heeft...
Inclusief de uitdrukking: in een poep en een scheet klaar zijn. Laatst nog gebezigd door Albert Verlinden, beuhhhhhquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:32 schreef -Spring het volgende:
Windje ipv scheet.
Drukken ipv poepen.
Stinkvingeren.
Deze vind je dan zeker ook akelig? Of is dit dan wel weer lollig?quote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef broccoli. het volgende:
Een dansje doen
Een vorkje prikken
Borrelen
Een drankje doen
Terrasje pakken
Leuk dat je uitgaat maar dat kan ook zonder deze lelijke hypewoorden
Dankjewel, ik voelde me al niet lekker...quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze vind je dan zeker ook akelig? Of is dit dan wel weer lollig?
[ afbeelding ]
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Of zeggen 'Ik ga dat halen' als mensen bedoelen dat ze iets gaan kopen.
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
' als mensen bedoelen dat ze iets gaan kopen.
Daar distantieer ik mij van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:36 schreef Meike26 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Manager taal![]()
"Dingen even oppakken"
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef KimJong-un het volgende:
Commitment en draagvlak zijn wel hele belangrijke zaken...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2015 14:08 schreef Joezi het volgende:
• targets
• knalrapportje
• een "go" geven
• to do list
quote:
quote:
Speciaal voor jullie:quote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Kantoorgelul: "fall back scenario", terugkoppelen.
Verder: mensen die elke fucking zin eindigen met "zalmazegge" (zal maar zeggen) of "zeg maar".
Uguuuuuuuuu~~quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:45 schreef snakelady het volgende:
Een hele nieuwe is overigen ''kawaii'', ''senpai'' andere Japanse woorden gebruikt door Anime liefhebbers.
Omdat het veelal wordt gebruikt door roomblanke jochies die nog nooit iets met Japan te maken hebben gehad.
Als je het druk hebt moet je veel doen en ben je toch meestal dus ook druk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Uguuuuuuuuu~~
Neko neko chan :3
Waar ik ook een hekel aan heb:
Druk druk druk!
Ik ben druk. Je hebt het druk eikel, je bent het niet
Voor de rest ben ik geen zuurpruim hoor, echt niet.
Dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Jeuk die je krijgt van taalfouten vind ik persoonlijk een ander onderwerp.
Maar dat is mijn dingetje.
Ik had een hoogleraar die werkelijk álles "een dingetje" noemde. Van gigantische theoretische vraagstukken tot de tentamendatum.quote:
Ja had al zo'n vermoeden, omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, direct een die hapt!
Hoe leuk is dat!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had al zo'n vermoeden, omdat jij het bent.
Maar had het ook nog niet genoemd zien worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Speciaal voor jullie:
The onboarding solution champion increases customer satisfaction by thinking outside of the box; nevertheless the Chief Marketing Officer differentiates vertical and structured empowerments. The customers visualize a roadmap. The clients leverage granular and/or robust executions. The powerful champion innovates a well-crafted, proactive, fact-based and compelling vision. The brand manager mitigates black swans throughout the organization. Our siloed performance culture culturally inspires the gatekeeper. The clients target our value-driven bandwidth by expanding boundaries. The systematized market forces promote a top-level line of business. As a result, integrity and opportunity influence the thought leader. Our robust ecosystem enforces constructive, movable and proactive projections by thinking outside of the box. The enablers leverage our documented and growing missions. The standard-setters strategically secure our effective measurements; this is why business philosophy, governance and scoping aggregate top-line structures. Core meetings standardize high-quality performance cultures. Generic, large-scale and goal-based concepts promote improved, differentiating, risk/return profiles, while the sales manager jump-starts our key and vertical tactics.
The stakeholders leverage solid pyramids. Projects standardize a customer-facing knowledge transfer 50/50, while the Vice President of Facilities Management streamlines an integration across and beyond the matrices. The President of IT Operations delivers an unified, dynamic, bottom line. In the same time, engagements leverage our medium-to-long-term pipelines.
The future-ready and/or resilient case study credibly impacts a fine-grained, promising, mindset. A productive Quality Management System strengthens the clients. Insightful decisions significantly accelerate our end-to-end core meetings across the board; nevertheless an outsourced, non-mainstream, goal architects delivery frameworks using coordinated action plans. Action item and brand image standardize the planning granularity in the marketplace, while the stakeholders cautiously outperform peers. The key people boost the market-changing, controlled and well-planned business model; this is why the Chief IT Operations Officer achieves our leading performance culture. The business leaders differentiate initiatives. Our reliable client focus influences the stakeholders. The brand manager cautiously grows and diversify using a heart-of-the-business, unified, on-boarding process. The Chief Internal Audit Officer differentiates one-to-one trends up-front. As a result, the project manager facilitates our value-driven, value-enhancing, convergence. A high-margin efficiency adequately influences the standard-setters, whilst the business leaders strengthen our granular bottom line across the board. New gamifications enhance dynamic differentiators. The gatekeeper technically jump-starts large-scale documents. Our gut-feeling is that the customers empower sustainable onboarding solutions. Our customized risk management empowers the customers. A right and service-oriented teamwork generates a talent retention. The standard-setters champion executive-level accomplishments, while leveraged, customer-facing and genuine platforms organically empower the senior support staff. The steering committee envisions a versatile concept. A constructive standardization proactively facilitates the underlying and/or powerful evolution. Efficient frontiers promote full-scale market opportunities.
Er zou een nederlandse versie van gemaakt moeten worden
The Corporate Bullshit generator
OT, maatje
En als jij 'kanker op' zegt, krijg je dan een flinke klap voor je bek?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg populair onder vrouwelijke studenten: hoe dan?!
Kanker op
Is dat een woord waar je jeuk van krijgt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als jij 'kanker op' zegt, krijg je dan een flinke klap voor je bek?
Nee, 'jeuk' heeft nog wel iets geinigs.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat een woord waar je jeuk van krijgt?
DIT. DIT. Gewoon DIT.quote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
En woorden als hubby, mannetje, vrouwtje. Om te kotsen.
Vooral als het geschreven is als me mannetje, me vrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |