Terwijl ik zelf uit de jaren '80 kom.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hallo jaren '50! "Ik heb niet met je geknikkerd", argh.
Ik ben zelf ook haags en kan een aardig woordje plat spreken maar van professionals verwacht ik een correcte uitspraakquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Dan wil je mijn Haagse accent niet horen.Op internet schrijf ik nog redelijk normaal Nederlands maar als ik mijn bek opentrek.... Man man.
Eens.quote:
HEK WA VAN OE AN ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk moeten mensen gewoon sowieso hun kop houwe
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:22 schreef Blue-eyes het volgende:
- Kindjes (een volwassene die "kindjes" zegt)
- Toppie
- De neuzen in dezelfde richting
- Alles met "kanker"
Dat is het eerste wat bij me opkwam bij het lezen van de TT.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef Copycat het volgende:
Seksen. En dan niet van kuikens.
Wat een suffe dozen-woord.
Briljant!quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb niet met je geknikkerd, je wil wat van mij, dus ben ik automatisch "u".
Buumquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat bij me opkwam bij het lezen van de TT.
Lekker seksen![]()
En ik kwam laatst de tegenhanger van ''buuf'' tegen; buum.![]()
Ken je Hans van Breukelen ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Buum![]()
![]()
minstens net zo'n vreselijk woord als buuf.
Nope, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Hans van Breukelen ?
'Rommi' tegen Romario. 'Vaan' tegen Vanenburg. 'Koetje' tegen Koeman. Etc.
''Ik irriteer me''quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:26 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb zo zin om mensen te gaan irriteren met de woorden die hier genoemd worden!
Of figuren zoals Enzo Knol, die tampesta zeggen als ze tandpasta bedoelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uitspraken als zelluf, elluf, twaaluf, reguh, melluk![]()
Hoor het steeds vaker, zelfs nieuwslezers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |