Hun & hen worden inderdaad irritant vaak door elkaar gebruikt ( ook hen wanneer het hun moet zijn)quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Tevens alle gruwelijke taal- en spellingsfouten. "Hun lopen" en "me vriend". Groter als. Mensen die "Als...zijnde" gebruiken. Dat soort dingen.
Dit soort taal gebruik ik standaard in teamoverleggen met mijn medewerkers. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.
quote:
Cheap...quote:
Dit soort taal vind ik afschuwelijk. Maar ik heb dan ook een ongezonde hekel aan de verengelsing van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.
Awkward is een hele goeie, zie je de laatste tijd vaak op FOK! voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:28 schreef Anosmos het volgende:
Awkward i.p.v. ongemakkelijk of gênant
Die gebruik ik zelf ook veel, maar wel voornamelijk wanneer ik ook Engels praat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Awkward is een hele goeie, zie je de laatste tijd vaak op FOK! voorbij komen.
Hoe noem jij een boterham dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Garnituur
Mooi, als in mooi stuk vlees
Gebeuren
Toppie
Helemaal goed
Prachtige mensen
Boterham en bammetje
Kids
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:32 schreef tong80 het volgende:
Stukje
Gebeuren
Gruwelijk