Op de middelbare school zat zo'n 'hoi hoi'-type, waar zo'n beetje elke seconde dat ik haar zag een Yvon Jaspers-achtige blijheid en correctheid van uit ging. Op de een of andere manier word ik zenuwachtig van zulke mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi hoi, dag dag, doei doei of het ergste: doe doe
Ik ook. En een beetje agressief.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat zo'n 'hoi hoi'-type, waar zo'n beetje elke seconde dat ik haar zag een Yvon Jaspers-achtige blijheid en correctheid van uit ging. Op de een of andere manier word ik zenuwachtig van zulke mensen.
Dat is op zich al een klaagtopic waard, de terreur van de kleurloze interieurs.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Huiselijk, warm, knus en geborgen, terwijl je naar een woonprogramma kijkt met het zoveelste wit op wit op wit interieur in een gigantische woonboerderij. Tevens woonboerderij
Ja dan zie je zo'n showroom huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegan.
Hoi ipv doei als je afscheid neemt
Huiselijk, warm, knus en geborgen, terwijl je naar een woonprogramma kijkt met het zoveelste wit op wit op wit interieur in een gigantische woonboerderij. Tevens woonboerderij
Meer een huiselijke kantoorsfeer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegan.
Hoi ipv doei als je afscheid neemt
*niet meer wil kijken met ondertitelsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
In de film Maze Runner 2: Scorch Trials wordt kids ondertiteld met kids..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het klopt ook gewoon niet, "het waren nog maar kids" geeft een hele andere connotatie dan gewoon kinderen
Is ook een van de nadelen van iets in de bioscoop zien, naast verplicht 3Dquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*niet meer wil kijken met ondertitels
Kids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |