Ik houw liever me smoel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk moeten mensen gewoon sowieso hun kop houwe
Ik noem mijn man ook wel eens "Lief" zelfs in het openbaar.....quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Lief (als ze het over hun vriend(in)/man/vrouw hebben op fok)
Is dat omdat ik mijn favoriete muziek vaak "briljant spul" noem?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan er ook niet tegen als mensen alles "spul" gaan noemen
Relatiestatus: het is ingewikkeld. Ja! Ja! Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Het is ingewikkeld."
(meerdere woorden, maar toch)
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mij n nekharen gaan ook altijd overeind staan van het woord "pak".
"Pak deze kans"
"Pak dit product"
"Pak nu mee in de winkel"
vreselijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Is dat omdat ik mijn favoriete muziek vaak "briljant spul" noem?
Dropdropdropdropdrop.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...
Da's echt met alle woorden zoquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Effe offtopic.... Als je 100 keer het woord "dorp" zegt begrijp je er niks meer van. Dorp, dorp, dorp...
Idem voor "vrouwtje".quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je wel, de koude rillingen liepen over mijn rug.
"Mijn mannetje", vrouwen die het over hun man hebben. Argh!
Dan wil je mijn Haagse accent niet horen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uitspraken als zelluf, elluf, twaaluf, reguh, melluk![]()
Hoor het steeds vaker, zelfs nieuwslezers
Hallo jaren '50! "Ik heb niet met je geknikkerd", argh.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
Dat ge-je en ge-jou in reclames.
Ik heb niet met je geknikkerd, je wil wat van mij, dus ben ik automatisch "u".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |