Vraag dan ook gewoon of je het in moet pakkenquote:Op maandag 7 september 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
Toen ik nog in een winkel werkte en vroeg of het een kadootje was : "ja haha een kadootje voor mezelf hihi"
Moet ik het verdomme nou inpakken of niet![]()
Ja je zou denken dat mensen dan snappen wat je bedoelt. Nee, helaas. "Inpakken? In wat?quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Vraag dan ook gewoon of je het in moet pakken
"Vleesje" is wel een ranzig woord, ja. Je zou er bijna geen trek meer van krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef Elvi het volgende:
Oeh en "vleesje". Zeg gewoon wat er op het bord ligt. Karbonade, biefstuk, hamburger... noem het bij de naam en gebruik niet dat ontzettend smerige woord "vleesje"
Als iemand dat zegt krijg ik een heel vies beeld in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
"Even mijn thee opslurpen." Gatver. Gatver. Gatver.
Ik ook. Is iemand die ik heel aardig vond/vind. Maar begin nu serieus te twijfelen over de vriendschap. Gewoon goor dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik een heel vies beeld in mijn hoofd.![]()
Ik ben denk ik nogal gevoelig voor (lelijke) woorden.
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Is iemand die ik heel aardig vond/vind. Maar begin nu serieus te twijfelen over de vriendschap. Gewoon goor dit.
Deze ook allemaal trouwens.quote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef broccoli. het volgende:
Een dansje doen
Een vorkje prikken
Borrelen
Een drankje doen
Terrasje pakken
Leuk dat je uitgaat maar dat kan ook zonder deze lelijke hypewoorden
Inderdaad, bah!quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:05 schreef Kopiko het volgende:
Als een vrouw het over haar "doos" heeft...
Inclusief de uitdrukking: in een poep en een scheet klaar zijn. Laatst nog gebezigd door Albert Verlinden, beuhhhhhquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:32 schreef -Spring het volgende:
Windje ipv scheet.
Drukken ipv poepen.
Stinkvingeren.
Deze vind je dan zeker ook akelig? Of is dit dan wel weer lollig?quote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef broccoli. het volgende:
Een dansje doen
Een vorkje prikken
Borrelen
Een drankje doen
Terrasje pakken
Leuk dat je uitgaat maar dat kan ook zonder deze lelijke hypewoorden
Dankjewel, ik voelde me al niet lekker...quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze vind je dan zeker ook akelig? Of is dit dan wel weer lollig?
[ afbeelding ]
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Of zeggen 'Ik ga dat halen' als mensen bedoelen dat ze iets gaan kopen.
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
' als mensen bedoelen dat ze iets gaan kopen.
Daar distantieer ik mij van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt vaak gebezigd door Marokkanen?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:36 schreef Meike26 het volgende:
Bobo-jargon kan ik niet tegen.
Prospectus, fiat (nee niet het automerk), respons etc etc (kan even niet meer voorbeelden vinden, te idiote vertalingen naar het Engels + synoniemen die er steeds worden uitgegooid).
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Manager taal![]()
"Dingen even oppakken"
"Dit tillen we even over het weekend heen" commitment, en, de engste draagvlak
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:52 schreef KimJong-un het volgende:
Commitment en draagvlak zijn wel hele belangrijke zaken...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:15 schreef Bugno het volgende:
Ligt eraan of de scope goed is, de stip aan de horizon. Als alle stakeholders ownership tonen, door een manager die hen empowert en engagement realiseert, zijn de milestones gemakkelijk haalbaar.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:08 schreef Joezi het volgende:
• targets
• knalrapportje
• een "go" geven
• to do list
quote:
quote:
Speciaal voor jullie:quote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Kantoorgelul: "fall back scenario", terugkoppelen.
Verder: mensen die elke fucking zin eindigen met "zalmazegge" (zal maar zeggen) of "zeg maar".
Uguuuuuuuuu~~quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:45 schreef snakelady het volgende:
Een hele nieuwe is overigen ''kawaii'', ''senpai'' andere Japanse woorden gebruikt door Anime liefhebbers.
Omdat het veelal wordt gebruikt door roomblanke jochies die nog nooit iets met Japan te maken hebben gehad.
Als je het druk hebt moet je veel doen en ben je toch meestal dus ook druk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Uguuuuuuuuu~~
Neko neko chan :3
Waar ik ook een hekel aan heb:
Druk druk druk!
Ik ben druk. Je hebt het druk eikel, je bent het niet
Voor de rest ben ik geen zuurpruim hoor, echt niet.
Dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Jeuk die je krijgt van taalfouten vind ik persoonlijk een ander onderwerp.
Maar dat is mijn dingetje.
Ik had een hoogleraar die werkelijk álles "een dingetje" noemde. Van gigantische theoretische vraagstukken tot de tentamendatum.quote:
Ja had al zo'n vermoeden, omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, direct een die hapt!
Hoe leuk is dat!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had al zo'n vermoeden, omdat jij het bent.
Maar had het ook nog niet genoemd zien worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Speciaal voor jullie:
The onboarding solution champion increases customer satisfaction by thinking outside of the box; nevertheless the Chief Marketing Officer differentiates vertical and structured empowerments. The customers visualize a roadmap. The clients leverage granular and/or robust executions. The powerful champion innovates a well-crafted, proactive, fact-based and compelling vision. The brand manager mitigates black swans throughout the organization. Our siloed performance culture culturally inspires the gatekeeper. The clients target our value-driven bandwidth by expanding boundaries. The systematized market forces promote a top-level line of business. As a result, integrity and opportunity influence the thought leader. Our robust ecosystem enforces constructive, movable and proactive projections by thinking outside of the box. The enablers leverage our documented and growing missions. The standard-setters strategically secure our effective measurements; this is why business philosophy, governance and scoping aggregate top-line structures. Core meetings standardize high-quality performance cultures. Generic, large-scale and goal-based concepts promote improved, differentiating, risk/return profiles, while the sales manager jump-starts our key and vertical tactics.
The stakeholders leverage solid pyramids. Projects standardize a customer-facing knowledge transfer 50/50, while the Vice President of Facilities Management streamlines an integration across and beyond the matrices. The President of IT Operations delivers an unified, dynamic, bottom line. In the same time, engagements leverage our medium-to-long-term pipelines.
The future-ready and/or resilient case study credibly impacts a fine-grained, promising, mindset. A productive Quality Management System strengthens the clients. Insightful decisions significantly accelerate our end-to-end core meetings across the board; nevertheless an outsourced, non-mainstream, goal architects delivery frameworks using coordinated action plans. Action item and brand image standardize the planning granularity in the marketplace, while the stakeholders cautiously outperform peers. The key people boost the market-changing, controlled and well-planned business model; this is why the Chief IT Operations Officer achieves our leading performance culture. The business leaders differentiate initiatives. Our reliable client focus influences the stakeholders. The brand manager cautiously grows and diversify using a heart-of-the-business, unified, on-boarding process. The Chief Internal Audit Officer differentiates one-to-one trends up-front. As a result, the project manager facilitates our value-driven, value-enhancing, convergence. A high-margin efficiency adequately influences the standard-setters, whilst the business leaders strengthen our granular bottom line across the board. New gamifications enhance dynamic differentiators. The gatekeeper technically jump-starts large-scale documents. Our gut-feeling is that the customers empower sustainable onboarding solutions. Our customized risk management empowers the customers. A right and service-oriented teamwork generates a talent retention. The standard-setters champion executive-level accomplishments, while leveraged, customer-facing and genuine platforms organically empower the senior support staff. The steering committee envisions a versatile concept. A constructive standardization proactively facilitates the underlying and/or powerful evolution. Efficient frontiers promote full-scale market opportunities.
Er zou een nederlandse versie van gemaakt moeten worden
The Corporate Bullshit generator
OT, maatje
En als jij 'kanker op' zegt, krijg je dan een flinke klap voor je bek?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg populair onder vrouwelijke studenten: hoe dan?!
Kanker op
Is dat een woord waar je jeuk van krijgt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als jij 'kanker op' zegt, krijg je dan een flinke klap voor je bek?
Nee, 'jeuk' heeft nog wel iets geinigs.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat een woord waar je jeuk van krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |