Zoiets hoorde ik al ja over dat systeem. Ik ben niet klaar voor zoveel toewijding zou een optie moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
al heb ik het al tijden niet gespeeld dus iedereen zal wel dood zijn
mooiquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja hoor, lekker veel dingen doen.
yehquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens zijn The Walking Dead-games van Telltale ook fucking subliem(stuk beter dan de serie imho
)
Twee was iets minder sterk, maar nog altijd leuk om te spelen. Maar dat zorgen voor Clementine valt weg, je bent dan Clementine zelf, en dat maakt het toch minder intens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
yehheb wel alleen seizoen 1 gespeeld tho, maar een van de betere spellen die ik gespeeld heb
Ben je nu niet super moe dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
En morgen kan ik voor het eerst weer uitslapen
Ja ben ik ook, dus ik ben pleitequote:Op zaterdag 5 september 2015 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je nu niet super moe dan?
Ik ga ook heel lang uitslapen. Was al 6:50 op en moest van 18:00 tot 23:00 nog werken
trustenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ben ik ook, dus ik ben pleite
Dit liedje gaat over een boomquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit is een lied over een plant.
Een groene plant.
nou ja, ervoor betalen is misschien ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:10 schreef Catkiller het volgende:
State of Decay besteld dan maar, als het niks is kom ik jullie halen
Elke steam winter en summer sale bouw ik backlog op joh. Volgens mij staat de teller ondertussen op een stuk of vijftig games die ik heb maar nog moet spelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:10 schreef Catkiller het volgende:
Want ik had nog niet genoeg backlog
Mwah zag een filmpje en leek mij wel vermakelijk. En heb via Mediamarkt 3 halen 2 betalen gedaan en de andere twee games waren duurder, dus met die vrouwenlogica was de game gratis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, ervoor betalen is misschien ook weer overdreven
Ik heb vandaag 20 euro verdiend, want mijn broek was 20 euro afgeprijsdquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah zag een filmpje en leek mij wel vermakelijk. En heb via Mediamarkt 3 halen 2 betalen gedaan en de andere twee games waren duurder, dus met die vrouwenlogica was de game gratis.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah zag een filmpje en leek mij wel vermakelijk. En heb via Mediamarkt 3 halen 2 betalen gedaan en de andere twee games waren duurder, dus met die vrouwenlogica was de game gratis.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier heb ik teveel van: [ afbeelding ]
is goed vermaakquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
Waarom meng ik me in die vluchtelingendiscussie?
Als dp en Etto er zijn is daar niks aan nee, altijd maar dat serieuze.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
Waarom meng ik me in die vluchtelingendiscussie?
ey frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een heel goede avond klaagbaakluitjes!
jepquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha Dead.
Is het nu al dood hier?
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een heel goede avond klaagbaakluitjes!
Jeetje, wat een slappe hap allemaal. Heeft het ineens allemaal een huisje gekocht, zo'n hek er omheen, kind op komst en zo'n labrador?quote:
Ha, remqo!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Ome Frank in the house
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een slappe hap allemaal. Heeft het ineens allemaal een huisje gekocht, zo'n hek er omheen, kind op komst en zo'n labrador?
We zijn gevlucht naar het vluchtelingentopicquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha Dead.
Is het nu al dood hier?
State of Decay, met die zombies toch? Leuk spelletjequote:
Dan ga ik dadelijk eens voor BuZa spelen en jullie allemaal weer terughalen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zijn gevlucht naar het vluchtelingentopic
Als je maar van de SC geen tentenkamp maaktquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga ik dadelijk eens voor BuZa spelen en jullie allemaal weer terughalen.
yeh is vermakelijk idd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
State of Decay, met die zombies toch? Leuk spelletje
dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Meteen al lekkageonder de wastafel
Toot!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je maar van de SC geen tentenkamp maakt
nee zou het ook gewoon aankaarten bij de huisbaas, maar dit soort shit krijg je bij huisjesmelkersquote:
Frankie!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toot!
[..]
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.
Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee zou het ook gewoon aankaarten bij de huisbaas, maar dit soort shit krijg je bij huisjesmelkers
Je weet er weer een mooie draai aan te gevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toot!
[..]
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.
Ja, ik was in de war met een ander spelletje, dan ben je een commando en wordt je wakker in een toren in een tropisch oord, moet je orders aannemen van een kind.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.
Troost je, ome Frank is er weer
Laat haar die lek reparerenquote:
kun je je kamer meteen inwijden als je snapt wat ik bedoelquote:
Dat heeft toto inderdaad. Als je kijkt naar de ratio waarop vriendinnen komen en gaan - en je jezelf realiseert dat 1 vrouw meer dan voldoende is - dan weet je dat 'ie genoeg heeft gehad. Dan heeft ie ook nog eens dat met z'n reet gehad - wij hebben alleen Cash' Ring of Fire als we sambal hebben gegeten - waardoor het altijd vuurwerk was op toto zijn plee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.
Troost je, ome Frank is er weer
Dat duurt nog wel n jaarquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je je kamer meteen inwijden als je snapt wat ik bedoel
zwartekousenchick?quote:
Geen idee. Vlakbij schouwburgquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij de kerk? Met 2 torens?
Prima. Vandaag een saai feestje gehad van mijn vrouw haar werk. Ben nooit zo weg van werkfeestjes. Geforceerd gedoe allemaal.quote:
Yesquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, bij de bibliotheek... en de Heikese kerk.
hm okéquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee gewoon 1e vriendje, en echt zon doodnormaal lief rustig meisje snap je
Aan de KUT?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
< gestudeerd in Tilburg, jeweetzelf.
Vandaar dat je zo laat bentquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima. Vandaag een saai feestje gehad van mijn vrouw haar werk. Ben nooit zo weg van werkfeestjes. Geforceerd gedoe allemaal.
Al hadden ze daar wel aardige wijn, dat scheelt altijd, dan maak je het wel naar je zin.
Koninklijke Universiteit Tilburg. Bedoelde er niets mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Driedubbelmiljoen keer TR!
Je moet naar de Griek gaan, op de Heuvel... Minos...quote:
KATHOLIEKE universiteit...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Koninklijke Universiteit Tilburg. Bedoelde er niets mee hoor.
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.quote:
Helmond is beter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef deadprez het volgende:
enige keer dat ik in tilburg ben geweest ging ik naar de lostprophets en die zanger bleek babyverkrachter te zijn dus nu durf ik er niet meer heen
Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KATHOLIEKE universiteit...
quote:
Ik kom NU naar je toe om je geheel en rigoureus te slopen...quote:
Ach, kan toch best leuk zijn onder het genot van een drankje, of heb je allemaal van die saaie apen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.
Heb ik gezien vandaag geloof ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet naar de Griek gaan, op de Heuvel... Minos...
Dat is het ook wel en als je er eenmaal bent gaat het wel, maar het heeft altijd iets geforceerds en gemaakt. Het is zelden een echt feestje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, kan toch best leuk zijn onder het genot van een drankje, of heb je allemaal van die saaie apen?
musti.. klinkt erg exotisch. Bah.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
musti in maasje > alle andere etenskraampjes
trustequote:
beste kebab van nederlandquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
musti.. klinkt erg exotisch. Bah.
quote:
Ja, dan is het vaak alweer voorbij. Dan hoor je eigenlijk door te gaan in de kroeg, maar dan haken er een hoop af.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook wel en als je er eenmaal bent gaat het wel, maar het heeft altijd iets geforceerds en gemaakt. Het is zelden een echt feestje.
jaquote:
quote:
Als je verder gaat in de kroeg is het vaak een heel gezellig feestje. Maar doorgaans - daar ben ik er ook weleens een van hoor - dan is er de volgende dag wat anders te doen en heb je saaie afhakers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dan is het vaak alweer voorbij. Dan hoor je eigenlijk door te gaan in de kroeg, maar dan haken er een hoop af.
Wanneer kom je die uren inhalen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.
Mmm, kan deze zin eens opschrijven en voorstellen, maar ik vermoed dat de grootste lol dan komt van de gezichten die worden getrokken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:03 schreef deadprez het volgende:
gwn wodka en jonko in t park daarna in cafés hangen waar je niks koopt, paar punten gratis sos scoren beste avonden
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, kan deze zin eens opschrijven en voorstellen, maar ik vermoed dat de grootste lol dan komt van de gezichten die worden getrokken.
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.quote:
En dan meeposten op de scquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
Heb ik weleens vaker gezegd dacht ik, het is altijd heel gezellig hier, maar de pest van een SC vind ik altijd dat je dan even moet blijven hangen en meelezen, als je wat anders aan het doen bent - ben niet zo'n multitasker - dan denk je snel, laat maar even hangen.quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
gezellig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik weleens vaker gezegd dacht ik, het is altijd heel gezellig hier, maar de pest van een SC vind ik altijd dat je dan even moet blijven hangen en meelezen, als je wat anders aan het doen bent - ben niet zo'n multitasker - dan denk je snel, laat maar even hangen.
Maar goed, kom van de week ook wel even bomen.
Als ik ooit stop met werken of mocht ik onverhoopt ooit terminaal worden, ja, dan is dat wel een idee.quote:
quote:
Terug naar de hippietijdquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik ooit stop met werken of mocht ik onverhoopt ooit terminaal worden, ja, dan is dat wel een idee.
Ruzie met mijn vrouw krijg ik toch niet, want die kent me langer dan vandaag.
quote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een zure mensen die punkartiesten
dit kan ik al meer waarderen. maar nog steeds een hoop herriequote:
Meer een tussengeneratie. De echte hippietijd is net voor mijn generatie. Alhoewel het altijd overloopt in elkaar hoor, zelfs tegenwoordig zie je op universiteiten nog hippies rondlopen.quote:
Welkom in Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Toto69 het volgende:
Ja welke hans worst zet er keihard BRABANT van guus op gvd
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Toto69 het volgende:
Ja welke hans worst zet er keihard BRABANT van guus op gvd
Een geweldige, legendarische moet ik eigenlijk zeggen, solo van Duane Allman kun jij vast wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit kan ik al meer waarderen. maar nog steeds een hoop herrie
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Guus Meeuwis en al die Nederlandstalige rommel
Was je een pleiner of een dijker? Kreidler of Zundapp?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meer een tussengeneratie. De echte hippietijd is net voor mijn generatie. Alhoewel het altijd overloopt in elkaar hoor, zelfs tegenwoordig zie je op universiteiten nog hippies rondlopen.
Ik had een Zundapp Boswachter. Helemaal zelf voor gespaard.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was je een pleiner of een dijker? Kreidler of Zundapp?
Boudewijn de Groot kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
behalve spinvis en meneer de president
Niet alles wat nederlandstalig is vind ik slecht, maar Engels/Amerikaans staat wel aan de top voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Guus Meeuwis en al die Nederlandstalige rommel
deze is nicequote:Op zaterdag 5 september 2015 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een geweldige, legendarische moet ik eigenlijk zeggen, solo van Duane Allman kun jij vast wel waarderen.
die is ook leuk ja, vreselijk droogquote:
Bij z'n overlijden werd rapper Faberyayo van De Jeugd nog geinterviewd op Pinkpopquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
die is ook leuk ja, vreselijk droog
M'n jongste broertje heeft ooit een Zundapp gehad, kreeg vaak leuke commentaar omdat zo'n knul interesse had in oude brommers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had een Zundapp Boswachter. Helemaal zelf voor gespaard.
Prachtige dingenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n jongste broertje heeft ooit een Zundapp gehad, kreeg vaak leuke commentaar omdat zo'n knul interesse had in oude brommers.
Ik mocht er nooit op rijden van hem, zo trots was ie er op
Als ie even niets te doen had, zat hij z'n zundapp weer op te poetsenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtige dingenEn ja, daar ben je zuinig op
. Daar mag niemand op rijden.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik klikte op youtube mix van led zeppelin, komt er allemaal guns n roses en queen
IK WIL GODVERDOMME LED ZEPPELIN HOREN
Zo hoort het remqoquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ie even niets te doen had, zat hij z'n zundapp weer op te poetsen
Dit is ook nog wel te luisteren. Wel aardig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier luister dit is veel beter dan led zeppelin
Maar dat is ook jaren terug, nu rijdt hij op een Kawasaki.quote:
Daar weet ik niets van, dat ding van mij is toen helaas ooit bij mijn ouders in de vergetelheid geraakt en waar 'ie is gebleven... Weleens nagedacht dezelfde weer eens te kopen, maar ja, wat ga je er nu nog op rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dat is ook jaren terug, nu rijdt hij op een Kawasaki.
Werkt tegenwoordig in een garage en heeft als hobby samen met z'n vrienden Landrovers in elkaar zetten
Moest lachen, heb gereageerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, dat ding van mij is toen helaas ooit bij mijn ouders in de vergetelheid geraakt en waar 'ie is gebleven... Weleens nagedacht dezelfde weer eens te kopen, maar ja, wat ga je er nu nog op rijden.
Trouwens, zelfs tegenwoordig nemen mensen nog plaatjes op om vervolgens te luisteren op hun brommertje.
KLB / Mensen die door de muziek heen praten
Moest daar ook zo om lachen. Geweldig topic.quote:
Ik dacht dat de cassettedeck uitgestorven wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest daar ook zo om lachen. Geweldig topic.
Ik denk dat als hij met zijn vrienden staat hun op die pijltjes drukken, blijkt een nummer niet helemaal goed opgenomen te zijn en hij is met die tandjes bezig het koord weer terug te pielen, mocht de zooi kapot draaien in zijn radio.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de cassettedeck uitgestorven was
Radio DJ's praten vandaag de dag nog steeds door de plaatjes, traditie waarschijnlijk, want in de jaren 80 deden ze het om piraterij te voorkomenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij met zijn vrienden staat hun op die pijltjes drukken, blijkt een nummer niet helemaal goed opgenomen te zijn en hij is met die tandjes bezig het koord weer terug te pielen, mocht de zooi kapot draaien in zijn radio.
Maar ik vind het stiekem echt geweldig. Dat hoor je niet meer hoor, dat iemand plaatjes van de radio opneemt.
FAKEquote:
vond hem juist zo echt klinkenquote:
Ik zag trouwens dat jij hetzelfde idee hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio DJ's praten vandaag de dag nog steeds door de plaatjes, traditie waarschijnlijk, want in de jaren 80 deden ze het om piraterij te voorkomen
De remixen van Liebrand ken ik wel, maar ik hou er niet zo van, sws mixjes en medleys hou ik niet van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat jij hetzelfde idee had.
Ja, en niemand heeft het tegen kunnen houden. Weet jij denk ik trouwens ook nog wel. Ik nam vaak voor in de auto - een beetje disco-achtig - remixes van Ben Liebrand op. Die maakte altijd heel leuke nummers.
Jajaquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
De remixen van Liebrand ken ik wel, maar ik hou er niet zo van, sws mixjes en medleys hou ik niet van.
Maar ik heb wel CD's in de auto liggen voor lange ritten.
Pink Floyd - Dark side of the moon of Jeff Wayne's - War of the Worlds is heerlijk bij nachtelijke ritten
The very best of the Doors ligt ook in de auto, ook heerlijk voor lange rittenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja
Riders on the Storm mag ook niet ontbreken
Lekker drummen en ook piano spelen op het stuur met LA Woman, dat maakt iedere rit dragelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
The very best of the Doors ligt ook in de auto, ook heerlijk voor lange ritten
Je slaat mij over beste manquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens Rem, ik geef er zo de brui aan. Ik zie je hier ongetwijfeld morgen wel weer verschijnen. Slaap lekker jongen!
LA Woman, Riders on the Storm, Roadhouse Blues, Unknown Soldier, The Endquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker drummen en ook piano spelen op het stuur met LA Woman, dat maakt iedere rit dragelijk.
En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!quote:
Tot morgen, ouwe reusquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens Rem, ik geef er zo de brui aan. Ik zie je hier ongetwijfeld morgen wel weer verschijnen. Slaap lekker jongen!
Thanksquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!
Wanneer ga je slapen Nelisssss?quote:
Ja, we zijn nog van partij.quote:
Mr Robot finale gezien?quote:
Nee we zijn gaan zuipenquote:
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoringquote:
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrustenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoring
Wat flauw weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrusten
Lekkah lekkah.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Omg een bed is overal om je heen zacht wat een geweldige uitvinding purrrr
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Hoi Meloewa, nog iets leuks gedaan vandaag?
Minstens 30 cmquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?![]()
Maar Nah.. niets speciaals of zo, en jij dan?
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oterquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
#delevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
Bami met sate en stukjes rundvleesquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oter![]()
BoodschappenCh-chi-chi-chinees niet zo'n fan van eigenlijk, op de bami na
:$ wat had je precies gehaald?
En als dat op is, door naar de shoarmatent om de hoekquote:
Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bami met sate en stukjes rundvlees
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzoquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.
En whats upp tomorrow?
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzo
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als dat op is, door naar de shoarmatent om de hoek
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje friet na uitgaan
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.
Goed voor ontwikkeling ook.
Heb je geen vriendinnetje?
Ik haal meestal ook niet af, blijf daar eten, het is naast de deur en scheelt mij afwassenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaan
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.
En verder, forever alone![]()
Je mag wel intrekken hoor, het schijnt dat je 2 grote kwaliteiten hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.
Why, forever alone dan?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je mag wel intrekken hoor, het schijnt dat je 2 grote kwaliteiten hebt
Als tekenaar ben ik bekwaam met vingerwerkquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]ik heb wel meerdere kwaliteiten als je me een beetje goed weet te triggeren.
remqo gedraag jequote:Op zaterdag 5 september 2015 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als tekenaar ben ik bekwaam met vingerwerk
Ik zal me inhouden, jij bent smoother in dat opzichtquote:
ik heb mijn kans bij loewa gehadquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden, jij bent smoother in dat opzicht
Waar ging het mis?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb mijn kans bij loewa gehad
Oh, dan zie ik er ook maar vanafquote:
waarom misschien is ze nu klaar om te settlen met een lieve boyquote:
zou ze van haar fouten geleerd hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom misschien is ze nu klaar om te settlen met een lieve boy
geld is op hequote:Op zaterdag 5 september 2015 03:12 schreef BozeHaas het volgende:
Jezus krijg terongveel reclame nu op FOK
Daarom aboquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:12 schreef BozeHaas het volgende:
Jezus krijg terongveel reclame nu op FOK
Beetje teasen en dan weggaan, wat een bitchquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
zou ze van haar fouten geleerd hebben?
Meloewa zeg iets!
Ik ben sws meer geïnteresseerd hoe de taart van madeliefff is gewordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beetje teasen en dan weggaan, wat een bitch
Heb ik gejat en kapot gestamptquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben sws meer geïnteresseerd hoe de taart van madeliefff is geworden
Goed gedaan, ik heb als oplettende buurman niets gemerktquote:
Ik ga slapen grgr Remqo en mortaxxquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik heb als oplettende buurman niets gemerkt
Truste haas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga slapen grgr Remqo en mortaxx
Zakt af.quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Truste haas.
ik wacht nog even op Niels Paulusma z'n weerbericht
Oh, goed dat je reageert...quote:
Want.... Je bent een superlief mensquote:
Hier nog éénquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb gefaald in het uitslapen.
Goedemorgen
houd op, schei uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Want.... Je bent een superlief mens
Waarheid moet gezegd wordenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waarheid moet gezegd worden![]()
En booh, je ego is nog groter dan die van mij, ga je schamen
Inderdaad. Gewoon jouw schuldquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
had ik maar niet naast je moeten gaan liggen
Dat is bescheiden. Niet egoïstisch.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waarheid moet gezegd worden![]()
En booh, je ego is nog groter dan die van mij, ga je schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |