quote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een zure mensen die punkartiesten
dit kan ik al meer waarderen. maar nog steeds een hoop herriequote:
Meer een tussengeneratie. De echte hippietijd is net voor mijn generatie. Alhoewel het altijd overloopt in elkaar hoor, zelfs tegenwoordig zie je op universiteiten nog hippies rondlopen.quote:
Welkom in Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Toto69 het volgende:
Ja welke hans worst zet er keihard BRABANT van guus op gvd
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Toto69 het volgende:
Ja welke hans worst zet er keihard BRABANT van guus op gvd
Een geweldige, legendarische moet ik eigenlijk zeggen, solo van Duane Allman kun jij vast wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit kan ik al meer waarderen. maar nog steeds een hoop herrie
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Guus Meeuwis en al die Nederlandstalige rommel
Was je een pleiner of een dijker? Kreidler of Zundapp?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meer een tussengeneratie. De echte hippietijd is net voor mijn generatie. Alhoewel het altijd overloopt in elkaar hoor, zelfs tegenwoordig zie je op universiteiten nog hippies rondlopen.
Ik had een Zundapp Boswachter. Helemaal zelf voor gespaard.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was je een pleiner of een dijker? Kreidler of Zundapp?
Boudewijn de Groot kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
behalve spinvis en meneer de president
Niet alles wat nederlandstalig is vind ik slecht, maar Engels/Amerikaans staat wel aan de top voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Guus Meeuwis en al die Nederlandstalige rommel
deze is nicequote:Op zaterdag 5 september 2015 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een geweldige, legendarische moet ik eigenlijk zeggen, solo van Duane Allman kun jij vast wel waarderen.
die is ook leuk ja, vreselijk droogquote:
Bij z'n overlijden werd rapper Faberyayo van De Jeugd nog geinterviewd op Pinkpopquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
die is ook leuk ja, vreselijk droog
M'n jongste broertje heeft ooit een Zundapp gehad, kreeg vaak leuke commentaar omdat zo'n knul interesse had in oude brommers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had een Zundapp Boswachter. Helemaal zelf voor gespaard.
Prachtige dingenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n jongste broertje heeft ooit een Zundapp gehad, kreeg vaak leuke commentaar omdat zo'n knul interesse had in oude brommers.
Ik mocht er nooit op rijden van hem, zo trots was ie er op
Als ie even niets te doen had, zat hij z'n zundapp weer op te poetsenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtige dingenEn ja, daar ben je zuinig op
. Daar mag niemand op rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |