quote:
Ja, dan is het vaak alweer voorbij. Dan hoor je eigenlijk door te gaan in de kroeg, maar dan haken er een hoop af.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook wel en als je er eenmaal bent gaat het wel, maar het heeft altijd iets geforceerds en gemaakt. Het is zelden een echt feestje.
jaquote:
quote:
Als je verder gaat in de kroeg is het vaak een heel gezellig feestje. Maar doorgaans - daar ben ik er ook weleens een van hoor - dan is er de volgende dag wat anders te doen en heb je saaie afhakers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dan is het vaak alweer voorbij. Dan hoor je eigenlijk door te gaan in de kroeg, maar dan haken er een hoop af.
Wanneer kom je die uren inhalen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.
Mmm, kan deze zin eens opschrijven en voorstellen, maar ik vermoed dat de grootste lol dan komt van de gezichten die worden getrokken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:03 schreef deadprez het volgende:
gwn wodka en jonko in t park daarna in cafés hangen waar je niks koopt, paar punten gratis sos scoren beste avonden
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, kan deze zin eens opschrijven en voorstellen, maar ik vermoed dat de grootste lol dan komt van de gezichten die worden getrokken.
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.quote:
En dan meeposten op de scquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
Heb ik weleens vaker gezegd dacht ik, het is altijd heel gezellig hier, maar de pest van een SC vind ik altijd dat je dan even moet blijven hangen en meelezen, als je wat anders aan het doen bent - ben niet zo'n multitasker - dan denk je snel, laat maar even hangen.quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het ooit eigenlijk nog eens een keertje moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
gezellig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik weleens vaker gezegd dacht ik, het is altijd heel gezellig hier, maar de pest van een SC vind ik altijd dat je dan even moet blijven hangen en meelezen, als je wat anders aan het doen bent - ben niet zo'n multitasker - dan denk je snel, laat maar even hangen.
Maar goed, kom van de week ook wel even bomen.
Als ik ooit stop met werken of mocht ik onverhoopt ooit terminaal worden, ja, dan is dat wel een idee.quote:
quote:
Terug naar de hippietijdquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik ooit stop met werken of mocht ik onverhoopt ooit terminaal worden, ja, dan is dat wel een idee.
Ruzie met mijn vrouw krijg ik toch niet, want die kent me langer dan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |