Vandaar dat je zo laat bentquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima. Vandaag een saai feestje gehad van mijn vrouw haar werk. Ben nooit zo weg van werkfeestjes. Geforceerd gedoe allemaal.
Al hadden ze daar wel aardige wijn, dat scheelt altijd, dan maak je het wel naar je zin.
Koninklijke Universiteit Tilburg. Bedoelde er niets mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Driedubbelmiljoen keer TR!
Je moet naar de Griek gaan, op de Heuvel... Minos...quote:
KATHOLIEKE universiteit...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Koninklijke Universiteit Tilburg. Bedoelde er niets mee hoor.
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.quote:
Helmond is beter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef deadprez het volgende:
enige keer dat ik in tilburg ben geweest ging ik naar de lostprophets en die zanger bleek babyverkrachter te zijn dus nu durf ik er niet meer heen
Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KATHOLIEKE universiteit...
quote:
Ik kom NU naar je toe om je geheel en rigoureus te slopen...quote:
Ach, kan toch best leuk zijn onder het genot van een drankje, of heb je allemaal van die saaie apen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had hier liever drie uur eerder gezeten hoor. Ben nooit zo'n groot fan van werkfeestjes.
Heb ik gezien vandaag geloof ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet naar de Griek gaan, op de Heuvel... Minos...
Dat is het ook wel en als je er eenmaal bent gaat het wel, maar het heeft altijd iets geforceerds en gemaakt. Het is zelden een echt feestje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, kan toch best leuk zijn onder het genot van een drankje, of heb je allemaal van die saaie apen?
musti.. klinkt erg exotisch. Bah.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
musti in maasje > alle andere etenskraampjes
trustequote:
beste kebab van nederlandquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
musti.. klinkt erg exotisch. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |