Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Meteen al lekkageonder de wastafel
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee zou het ook gewoon aankaarten bij de huisbaas, maar dit soort shit krijg je bij huisjesmelkers
Je weet er weer een mooie draai aan te gevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toot!
[..]
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.
Ja, ik was in de war met een ander spelletje, dan ben je een commando en wordt je wakker in een toren in een tropisch oord, moet je orders aannemen van een kind.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.
Troost je, ome Frank is er weer
Laat haar die lek reparerenquote:
kun je je kamer meteen inwijden als je snapt wat ik bedoelquote:
Dat heeft toto inderdaad. Als je kijkt naar de ratio waarop vriendinnen komen en gaan - en je jezelf realiseert dat 1 vrouw meer dan voldoende is - dan weet je dat 'ie genoeg heeft gehad. Dan heeft ie ook nog eens dat met z'n reet gehad - wij hebben alleen Cash' Ring of Fire als we sambal hebben gegeten - waardoor het altijd vuurwerk was op toto zijn plee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach als dat het is, je hebt voor hetere vuren gestaan.
Troost je, ome Frank is er weer
Dat duurt nog wel n jaarquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je je kamer meteen inwijden als je snapt wat ik bedoel
zwartekousenchick?quote:
Geen idee. Vlakbij schouwburgquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij de kerk? Met 2 torens?
Prima. Vandaag een saai feestje gehad van mijn vrouw haar werk. Ben nooit zo weg van werkfeestjes. Geforceerd gedoe allemaal.quote:
Yesquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, bij de bibliotheek... en de Heikese kerk.
hm okéquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee gewoon 1e vriendje, en echt zon doodnormaal lief rustig meisje snap je
Aan de KUT?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
< gestudeerd in Tilburg, jeweetzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |