quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier heb ik teveel van: [ afbeelding ]
is goed vermaakquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
Waarom meng ik me in die vluchtelingendiscussie?
Als dp en Etto er zijn is daar niks aan nee, altijd maar dat serieuze.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
Waarom meng ik me in die vluchtelingendiscussie?
ey frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een heel goede avond klaagbaakluitjes!
jepquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha Dead.
Is het nu al dood hier?
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een heel goede avond klaagbaakluitjes!
Jeetje, wat een slappe hap allemaal. Heeft het ineens allemaal een huisje gekocht, zo'n hek er omheen, kind op komst en zo'n labrador?quote:
Ha, remqo!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Ome Frank in the house
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een slappe hap allemaal. Heeft het ineens allemaal een huisje gekocht, zo'n hek er omheen, kind op komst en zo'n labrador?
We zijn gevlucht naar het vluchtelingentopicquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha Dead.
Is het nu al dood hier?
State of Decay, met die zombies toch? Leuk spelletjequote:
Dan ga ik dadelijk eens voor BuZa spelen en jullie allemaal weer terughalen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zijn gevlucht naar het vluchtelingentopic
Als je maar van de SC geen tentenkamp maaktquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga ik dadelijk eens voor BuZa spelen en jullie allemaal weer terughalen.
yeh is vermakelijk idd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
State of Decay, met die zombies toch? Leuk spelletje
dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Meteen al lekkageonder de wastafel
Toot!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
Aaaaah godverdomme zeg
Meteen al lekkageonder de wastafel
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je maar van de SC geen tentenkamp maakt
nee zou het ook gewoon aankaarten bij de huisbaas, maar dit soort shit krijg je bij huisjesmelkersquote:
Frankie!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toot!
[..]
Zie het als gezellig kamperen. Ik zorg voor genoeg blokken hout, spareribs en bradwursten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |