Je slaat mij over beste manquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens Rem, ik geef er zo de brui aan. Ik zie je hier ongetwijfeld morgen wel weer verschijnen. Slaap lekker jongen!
LA Woman, Riders on the Storm, Roadhouse Blues, Unknown Soldier, The Endquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker drummen en ook piano spelen op het stuur met LA Woman, dat maakt iedere rit dragelijk.
En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!quote:
Tot morgen, ouwe reusquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens Rem, ik geef er zo de brui aan. Ik zie je hier ongetwijfeld morgen wel weer verschijnen. Slaap lekker jongen!
Thanksquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!
Wanneer ga je slapen Nelisssss?quote:
Ja, we zijn nog van partij.quote:
Mr Robot finale gezien?quote:
Nee we zijn gaan zuipenquote:
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoringquote:
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrustenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoring
Wat flauw weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrusten
Lekkah lekkah.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Omg een bed is overal om je heen zacht wat een geweldige uitvinding purrrr
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Hoi Meloewa, nog iets leuks gedaan vandaag?
Minstens 30 cmquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?![]()
Maar Nah.. niets speciaals of zo, en jij dan?
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oterquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
#delevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
Bami met sate en stukjes rundvleesquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oter![]()
BoodschappenCh-chi-chi-chinees niet zo'n fan van eigenlijk, op de bami na
:$ wat had je precies gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |