En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!quote:
Tot morgen, ouwe reusquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens Rem, ik geef er zo de brui aan. Ik zie je hier ongetwijfeld morgen wel weer verschijnen. Slaap lekker jongen!
Thanksquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijk. Weltrusten jongedame!
Wanneer ga je slapen Nelisssss?quote:
Ja, we zijn nog van partij.quote:
Mr Robot finale gezien?quote:
Nee we zijn gaan zuipenquote:
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoringquote:
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrustenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je gaat nu kijken, over een uur krijg je een overhoring
Wat flauw weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben heel moe en niet nuchter doei weltrusten
Lekkah lekkah.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Omg een bed is overal om je heen zacht wat een geweldige uitvinding purrrr
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Hoi Meloewa, nog iets leuks gedaan vandaag?
Minstens 30 cmquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoi R-e-m-q-o-, Wat is iets leuks.... hoe groot wil je het hebben?![]()
Maar Nah.. niets speciaals of zo, en jij dan?
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oterquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
#delevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Minstens 30 cm
Ik heb boodschappen gehaald en chinees gegeten
Bami met sate en stukjes rundvleesquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
baarmoeder-st-t-t-t-t-t-oter![]()
BoodschappenCh-chi-chi-chinees niet zo'n fan van eigenlijk, op de bami na
:$ wat had je precies gehaald?
En als dat op is, door naar de shoarmatent om de hoekquote:
Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bami met sate en stukjes rundvlees
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzoquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.
En whats upp tomorrow?
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzo
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als dat op is, door naar de shoarmatent om de hoek
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje friet na uitgaan
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.
Goed voor ontwikkeling ook.
Heb je geen vriendinnetje?
Ik haal meestal ook niet af, blijf daar eten, het is naast de deur en scheelt mij afwassenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaan
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.
En verder, forever alone![]()
Je mag wel intrekken hoor, het schijnt dat je 2 grote kwaliteiten hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.
Why, forever alone dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |