Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bami met sate en stukjes rundvlees
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzoquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker, heb ook weer zinnn om iets te eten.
En whats upp tomorrow?
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes, afwassen, wasje draaien wat schoonmaken enzo
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als dat op is, door naar de shoarmatent om de hoek
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje friet na uitgaan
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gezellig. Ik wil ook op mezelf wonen. Lijkt me leuk mijn eigen stekje.
Goed voor ontwikkeling ook.
Heb je geen vriendinnetje?
Ik haal meestal ook niet af, blijf daar eten, het is naast de deur en scheelt mij afwassenquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit eten zo. Alleen patatje na uitgaan
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Huishoudelijke klusjes zijn met die tijd een beetje tegen gaan staan, het liefst stel ik alles uit, maar ja, het moet toch gebeuren.
En verder, forever alone![]()
Je mag wel intrekken hoor, het schijnt dat je 2 grote kwaliteiten hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, je kan wel eens onderschatten hoe snel alles weer vettig wordt.
Why, forever alone dan?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je mag wel intrekken hoor, het schijnt dat je 2 grote kwaliteiten hebt
Als tekenaar ben ik bekwaam met vingerwerkquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]ik heb wel meerdere kwaliteiten als je me een beetje goed weet te triggeren.
remqo gedraag jequote:Op zaterdag 5 september 2015 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als tekenaar ben ik bekwaam met vingerwerk
Ik zal me inhouden, jij bent smoother in dat opzichtquote:
ik heb mijn kans bij loewa gehadquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden, jij bent smoother in dat opzicht
Waar ging het mis?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb mijn kans bij loewa gehad
Oh, dan zie ik er ook maar vanafquote:
waarom misschien is ze nu klaar om te settlen met een lieve boyquote:
zou ze van haar fouten geleerd hebben?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom misschien is ze nu klaar om te settlen met een lieve boy
geld is op hequote:Op zaterdag 5 september 2015 03:12 schreef BozeHaas het volgende:
Jezus krijg terongveel reclame nu op FOK
Daarom aboquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:12 schreef BozeHaas het volgende:
Jezus krijg terongveel reclame nu op FOK
Beetje teasen en dan weggaan, wat een bitchquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
zou ze van haar fouten geleerd hebben?
Meloewa zeg iets!
Ik ben sws meer geïnteresseerd hoe de taart van madeliefff is gewordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 03:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beetje teasen en dan weggaan, wat een bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |