quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik klikte op youtube mix van led zeppelin, komt er allemaal guns n roses en queen
IK WIL GODVERDOMME LED ZEPPELIN HOREN
Zo hoort het remqoquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ie even niets te doen had, zat hij z'n zundapp weer op te poetsen
Dit is ook nog wel te luisteren. Wel aardig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier luister dit is veel beter dan led zeppelin
Maar dat is ook jaren terug, nu rijdt hij op een Kawasaki.quote:
Daar weet ik niets van, dat ding van mij is toen helaas ooit bij mijn ouders in de vergetelheid geraakt en waar 'ie is gebleven... Weleens nagedacht dezelfde weer eens te kopen, maar ja, wat ga je er nu nog op rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dat is ook jaren terug, nu rijdt hij op een Kawasaki.
Werkt tegenwoordig in een garage en heeft als hobby samen met z'n vrienden Landrovers in elkaar zetten
Moest lachen, heb gereageerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, dat ding van mij is toen helaas ooit bij mijn ouders in de vergetelheid geraakt en waar 'ie is gebleven... Weleens nagedacht dezelfde weer eens te kopen, maar ja, wat ga je er nu nog op rijden.
Trouwens, zelfs tegenwoordig nemen mensen nog plaatjes op om vervolgens te luisteren op hun brommertje.
KLB / Mensen die door de muziek heen praten
Moest daar ook zo om lachen. Geweldig topic.quote:
Ik dacht dat de cassettedeck uitgestorven wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest daar ook zo om lachen. Geweldig topic.
Ik denk dat als hij met zijn vrienden staat hun op die pijltjes drukken, blijkt een nummer niet helemaal goed opgenomen te zijn en hij is met die tandjes bezig het koord weer terug te pielen, mocht de zooi kapot draaien in zijn radio.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de cassettedeck uitgestorven was
Radio DJ's praten vandaag de dag nog steeds door de plaatjes, traditie waarschijnlijk, want in de jaren 80 deden ze het om piraterij te voorkomenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij met zijn vrienden staat hun op die pijltjes drukken, blijkt een nummer niet helemaal goed opgenomen te zijn en hij is met die tandjes bezig het koord weer terug te pielen, mocht de zooi kapot draaien in zijn radio.
Maar ik vind het stiekem echt geweldig. Dat hoor je niet meer hoor, dat iemand plaatjes van de radio opneemt.
FAKEquote:
vond hem juist zo echt klinkenquote:
Ik zag trouwens dat jij hetzelfde idee hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio DJ's praten vandaag de dag nog steeds door de plaatjes, traditie waarschijnlijk, want in de jaren 80 deden ze het om piraterij te voorkomen
De remixen van Liebrand ken ik wel, maar ik hou er niet zo van, sws mixjes en medleys hou ik niet van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat jij hetzelfde idee had.
Ja, en niemand heeft het tegen kunnen houden. Weet jij denk ik trouwens ook nog wel. Ik nam vaak voor in de auto - een beetje disco-achtig - remixes van Ben Liebrand op. Die maakte altijd heel leuke nummers.
Jajaquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
De remixen van Liebrand ken ik wel, maar ik hou er niet zo van, sws mixjes en medleys hou ik niet van.
Maar ik heb wel CD's in de auto liggen voor lange ritten.
Pink Floyd - Dark side of the moon of Jeff Wayne's - War of the Worlds is heerlijk bij nachtelijke ritten
The very best of the Doors ligt ook in de auto, ook heerlijk voor lange rittenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja
Riders on the Storm mag ook niet ontbreken
Lekker drummen en ook piano spelen op het stuur met LA Woman, dat maakt iedere rit dragelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
The very best of the Doors ligt ook in de auto, ook heerlijk voor lange ritten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |