Nu wel even, ik ga wel zo slapen, alleen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, kwam kijken of jij er ook was
Bij mij juist andersom. Ik kan totaal niet overweg met iTunes. Al mijn liedjes staan daar dubbel inquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gegijzeld door itunes, alles is daar netjes gesorteerd maar met andere programma's gaat het mis
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu wel even, ik ga wel zo slapen, alleen.
waarom heb je andere programma's nodig als je itunes al gebruikt dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gegijzeld door itunes, alles is daar netjes gesorteerd maar met andere programma's gaat het mis
Zou best willen leven zonder slaapquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom fml? ik kan bijna niet wachten om te gaan slapen
vanillekwark zat me allemaal nerdensoftware aan te smeren een tijd terugquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom heb je andere programma's nodig als je itunes al gebruikt dan?
Ik heb alles zelf geordend en de tags correct gemaakt, fucking monnikenwerk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd jijquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
vanillekwark zat me allemaal nerdensoftware aan te smeren een tijd terug
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
vanillekwark zat me allemaal nerdensoftware aan te smeren een tijd terug
Daar gaat genoeg tijd in zitten jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef xcachet het volgende:
Wow. Daar moet je lang mee bezig zijn geweest.
deadmau5quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf geordend en de tags correct gemaakt, fucking monnikenwerk.
Maar de opbouw is wel heel strak. Dus eerst gewoon mapjes van A t/m Z.
Dan artiesten:
[ afbeelding ]
Dan jaartal - albumnaam:
[ afbeelding ]
En dan track number - track title:
[ afbeelding ]
En zo zijn ook alle tags, dus dat werkt in elke audioplayer
Is niet allemaal mijn muzieksmaak. Heb servertje draaien waardoor bepaalde mensen (ouders, vriendin, paar vrienden) ook hun muziek kunnen luisteren via mijn serverquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt wel echt een slechte muzieksmaak
zo heb ik de afgelopen week bijna geleefd, geen pretjequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou best willen leven zonder slaap
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo heb ik de afgelopen week bijna geleefd, geen pretje
introductie ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
een paar dagen in de ardennen met weinig slaap in een tentje
Allesquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Hey dp wat is er zo tof aan State of Decay?
coolquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
een paar dagen in de ardennen met weinig slaap in een tentje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |