Ja maar daar heb ik nou zo weinig aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Over een paar weken gaan ze weer verder
Lekker oude afleveringen kijken, sommigen blijven leuk na 19756x gezien te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nou zo weinig aan
Ben in seizoen 1 bezig nu jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker oude afleveringen kijken, sommigen blijven leuk na 19756x gezien te hebben
ze zoenen zelfs een keerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Grappig om te zien dat in seizoen 1 b.v. Wendy Cartman wel aardig lijkt te vinden
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja
Die battle wel tussen Robert Smith en Barbara Streisand
Klassiekerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja
Die battle wel tussen Robert Smith en Barbara Streisand
Tof dat Robert Smith 't zelf ook doet voicen.quote:
Dat was toch de hond van Stan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tof dat Robert Smith 't zelf ook doet voicen.
Wist je trouwens dat de kat van Cartman, ingemiauwd wordt door George Clooney?
sparky doet hij zie ik, dat is de gay hond van stanquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tof dat Robert Smith 't zelf ook doet voicen.
Wist je trouwens dat de kat van Cartman, ingemiauwd wordt door George Clooney?
quote:
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
sparky doet hij zie ik, dat is de gay hond van stan
Ik hoop dat hij gaat kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd mn harde schijf is vol. Tim Kuik zou een hartaanval krijgen als ie mn muziekmap zou zien
Ik gun hem die hartverzakkingquote:
hoiquote:
oh, hoi, jij ook hier?quote:
Allemaal volledig legaal verkregen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en hoeveel heb je op niet legitieme wijze verkregen?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en hoeveel heb je op niet legitieme wijze verkregen?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Tim Kuik zou een hartaanval krijgen als ie mn muziekmap zou zien
ik ben gegijzeld door itunes, alles is daar netjes gesorteerd maar met andere programma's gaat het misquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Enige manier om het overzichtelijk te houden
Troost je, ik ben hier al tijden niet weg te slaanquote:
Nu wel even, ik ga wel zo slapen, alleen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, kwam kijken of jij er ook was
Bij mij juist andersom. Ik kan totaal niet overweg met iTunes. Al mijn liedjes staan daar dubbel inquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gegijzeld door itunes, alles is daar netjes gesorteerd maar met andere programma's gaat het mis
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu wel even, ik ga wel zo slapen, alleen.
waarom heb je andere programma's nodig als je itunes al gebruikt dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gegijzeld door itunes, alles is daar netjes gesorteerd maar met andere programma's gaat het mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |