Joe, groeten aan je chickie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik wens jullie een fijne avond, hou KLB even in de gaten wat betreft kuttopics. Bedankt en groeten thuis. Aan je moeder, je zusje en je kleine nichtje gr gr.
welterustenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik wens jullie een fijne avond, hou KLB even in de gaten wat betreft kuttopics. Bedankt en groeten thuis. Aan je moeder, je zusje en je kleine nichtje gr gr.
eh wollah bedoelde die ziggo deal ;squote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe normaal ibahesj leest mee hier
aight, groetjes aan dat tuig voor je deur.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
ik contact je dushi komt goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
eh wollah bedoelde die ziggo deal ;s
Ik heb gewoon een naam hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight, groetjes aan dat tuig voor je deur.
doei hork wat rijmt op vorkquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
ik hoef die versneden rotzooi van jou nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hoe gaat het met onze deal? over de illegale drugs heb ik het natuurlijk
jammer, scoort wel goed bij emo'squote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef die versneden rotzooi van jou niet
moest lachenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, scoort wel goed bij emo's
Neh, FOK! heeft gelukkig nog een veel breder publiek.quote:
zoals haasquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neh, FOK! heeft gelukkig nog een veel breder publiek.
Veel plezier nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
nog paar uurtjes MGSV spelen en dan slapie slapie, groetjons
houdoe, succes morgenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Ltr Der_Mann Mexicano™.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
trustequote:
eyyquote:
ewaquote:
Over een paar weken gaan ze weer verderquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja ik heb een raspberry aangesloten op mn tv, en daarop kan je gewoon een addon installeren van South Park, zodat je makkelijk met je afstandsbediening de afleveringen kunt selecteren, had seizoen 18 net uit, er stond ook nog een seizoen 19, dus denk, yes, nog een seizoen.
Selecteer ik seizoen 19 staat er: to be announced.
godverhommelkutanticlimax dit dat alles zus zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |