Veel plezier nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
nog paar uurtjes MGSV spelen en dan slapie slapie, groetjons
houdoe, succes morgenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Ltr Der_Mann Mexicano™.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
trustequote:
eyyquote:
ewaquote:
Over een paar weken gaan ze weer verderquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja ik heb een raspberry aangesloten op mn tv, en daarop kan je gewoon een addon installeren van South Park, zodat je makkelijk met je afstandsbediening de afleveringen kunt selecteren, had seizoen 18 net uit, er stond ook nog een seizoen 19, dus denk, yes, nog een seizoen.
Selecteer ik seizoen 19 staat er: to be announced.
godverhommelkutanticlimax dit dat alles zus zo
Ja maar daar heb ik nou zo weinig aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Over een paar weken gaan ze weer verder
Lekker oude afleveringen kijken, sommigen blijven leuk na 19756x gezien te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nou zo weinig aan
Ben in seizoen 1 bezig nu jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker oude afleveringen kijken, sommigen blijven leuk na 19756x gezien te hebben
ze zoenen zelfs een keerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Grappig om te zien dat in seizoen 1 b.v. Wendy Cartman wel aardig lijkt te vinden
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja
Die battle wel tussen Robert Smith en Barbara Streisand
Klassiekerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja
Die battle wel tussen Robert Smith en Barbara Streisand
Tof dat Robert Smith 't zelf ook doet voicen.quote:
Dat was toch de hond van Stan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tof dat Robert Smith 't zelf ook doet voicen.
Wist je trouwens dat de kat van Cartman, ingemiauwd wordt door George Clooney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |