Fucking lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die vrouw van Tyrell is eigenlijk best wel heel erg lekker kwam ik deze episode achter
wanneer jij weerquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef Crip het volgende:
Hork wanneer ga jij nou eens draaien at Gutter?
Ja vond haar lekker maar pas deze episode toen ze buiten zo in het licht was had ik echt zoiets vanquote:
quote:
dat kloptquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef deadprez het volgende:
zat je nou te wachten tot iemand lapo pakte zodat je kon kapen?
doe vanavondquote:
gvdquote:
een dag niet gekaapt is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hele dag nog geen kaap gehad man, moest toch wat
Je mattie Paus vindt het kansloosquote:
preciesquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
een dag niet gekaapt is een dag niet geleefd
die komt hier toch maar 1x in de 3 maanden dus maakt niet zoveel uit tochquote:
Eerste post, wss gewoon een kutkloon.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Date afzeggen
Dit is de standaard vandaag de dag?
oh ja, keek ik vroeger altijdquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:08 schreef niels0 het volgende:
Hebbes. Het is wel een beetje ziek dit.
Dat keek ik vroeger altijd, fucking baas.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:08 schreef niels0 het volgende:
Hebbes. Het is wel een beetje ziek dit.
Bah.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerste post, wss gewoon een kutkloon.
Maar wel aids ja
die reacties van jouquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Date afzeggen
Dit is de standaard vandaag de dag?
als zelfs een kutuser als dp zegt dat het aids is moet het wel slecht zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah.
Wilde hier even polsen, maar dit zegt al genoeg eigenlijk.
gewoon, veel gore. is stoer als je kind bentquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
snapte nooit wat mensen leuk vonden aan happy tree friends
dp blijft m'n homeboy hermann, geen haat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs een kutuser als dp zegt dat het aids is moet het wel slecht zijn
deze was mijn favoriet:quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon, veel gore. is stoer als je kind bent
ja oké ik was ook beetje te oud ervoor denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon, veel gore. is stoer als je kind bent
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof je iets anders had verwacht.
lobiquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
dp blijft m'n homeboy hermann, geen haat.
nee joh gewoon een drollenbak is hetquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
dp blijft m'n homeboy hermann, geen haat.
bek dicht spekkiequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee joh gewoon een drollenbak is het
yoquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
maar dat is mijn naam niet
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
neeheeeheee ik heet geen Hermann
neeheehee zo heet ik niet
neeheehee ik heet geen Hermann
neeheehee je moeders tiet
(nu verder met de diss op dp enzo)
deadprez zit stoer te doen
maar hij zit alleen maar zijn tijd te verdoen
iedereen hier weet dat ik sterker ben
nadat ik met hem klaar ben neemt hij een hersenscan
ik stomp hem in z'n maag, ik stomp hem in z'n bek
zijn hele lichaam wordt een grote bloedvlek
eyquote:
God-ver-dom-mequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
maar dat is mijn naam niet
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
(nu verder met de diss op dp enzo)
deadprez zit stoer te doen
maar hij zit alleen maar zijn tijd te verdoen
iedereen hier weet dat ik sterker ben
nadat ik met hem klaar ben neemt hij een hersenscan
ik stomp hem in z'n maag, ik stomp hem in z'n bek
zijn hele lichaam wordt een grote bloedvlek
veel plezierquote:
Haha. Die is ook erg man.quote:
hahaha watquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kun jij niet over meepraten. Jammer hè?
ik ook, zelfs bij Life is Strange bijna traantje moeten wegpinkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb altijd feels bij story based games
Until dawn al gespeeld?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook, zelfs bij Life is Strange bijna traantje moeten wegpinken
gwn MGSV gaan spelenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
jullie moeten gwn yakuza gaan spelen
Japanse maffia is dat toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
jullie moeten gwn yakuza gaan spelen
nee, wacht ff op prijsdaling. 60 euro voor een best korte verhalende game ben ik te skeer voorquote:
jaquote:
Hhhhhhquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, wacht ff op prijsdaling. 60 euro voor een best korte verhalende game ben ik te skeer voor
nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in de topiclist komquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
zien jullie ook de reactie niet meer als je in de topiclijst over die lapo shit hoovert
is fucking irritantquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in de topiclist kom
nee wrm die shit moet gwn werkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klik gewoon op het topic joh luihannes
voor iedere pageview krijgt Danny weer 2 cent, help save FOK! 1 click at a timequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee wrm die shit moet gwn werken
ja nuttig ook als je geen ads zietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor iedere pageview krijgt Danny weer 2 cent, help save FOK! 1 click at a time
blij dat je het met me eens bentquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nuttig ook als je geen ads ziet
boelerquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat je het met me eens bent
oeterquote:
jijquote:
fighterquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij hebt southpark stick of turth gespeeld toch
wat is leukste class ??
Jewquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is leukste class ??
srry lobiquote:
kheb ergens nog screenshot volgensmij ff kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
kan mijn Stick of Truth class niet eens herinneren
Ik heb als Jew en Thieve gespeeld, Jew vond ik leuker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is leukste class ??
ja is grappig enzo maar beter gewoon fighterquote:
weet niet waarom jij screenshot van mijn speelsessie hebt maar is goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kheb ergens nog screenshot volgensmij ff kijken
Antisemitisme zeg ik je.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
jew ziet er zo gay uit
thief is cool
maar als je Jew kiest worden daar wel allemaal grapjes over gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
jew ziet er zo gay uit
thief is cool
quote:
ah zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je Jew kiest worden daar wel allemaal grapjes over gemaakt
echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je Jew kiest worden daar wel allemaal grapjes over gemaakt
De besnijdenis kan je als aanval inzettenquote:
jonge ik ben south park encyclopedie wist alleen niet dat het in het spel verschil maaktquote:
ik zie het nu jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
De besnijdenis kan je als aanval inzetten
yeh bazengamequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
Heb echt hard gelachen om Stick of Truth, hard eerlijk gezegd niet echt hoge verwachtingen als game. Maar voelde gewoon alsof je in een grote aflevering van SP zat
weenie voor mij was hij gratisquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe duur is stick of truth?
Paar tientjes.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb serieus een aantal keer goed gelachenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
Heb echt hard gelachen om Stick of Truth, hard eerlijk gezegd niet echt hoge verwachtingen als game. Maar voelde gewoon alsof je in een grote aflevering van SP zat
ja van wat piratenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker als cadeau gekregen voor je verjaardag
DITquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb serieus een aantal keer goed gelachen![]()
Die foetus van Kloe Kardishian
of Randy in dat ruimteschipquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
toen je geplet werd door de ballen van je vader
gwn torrenten tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb het speciaal voor op PC gekocht, die was niet gecensureerdquote:
ook daaromquote:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb het speciaal voor op PC gekocht, die was niet gecensureerd
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb het speciaal voor op PC gekocht, die was niet gecensureerd
ik alleen voor spellen die niet draaien op mijn pcquote:
bij mij is dat dus voor alle spellenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik alleen voor spellen die niet draaien op mijn pc
die heb ik maar tijdje niet gespeeld, ownen zal het van mijn kant niet wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter heb je Rocket League voor de PS4 en gaan we keihard ownen samen met Lt.Surge.
ja, okéquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij is dat dus voor alle spellen
Dan nog maakt dat ownen niet uit. Morgen, 19:00, ps4quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heb ik maar tijdje niet gespeeld, ownen zal het van mijn kant niet worden
Dat is mooi op tijd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog maakt dat ownen niet uit. Morgen, 19:00, ps4
Ik ookkquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:51 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik heb nu zin om South Park te gaan kijken.
ik durf geen nee tegen een mod te zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog maakt dat ownen niet uit. Morgen, 19:00, ps4
Ja toch? Hermann heeft m'n psn-id ondertussen.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen nee tegen een mod te zeggen
wat sjattigquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen nee tegen een mod te zeggen
Komt goed, ik ben Kronovi, en jullie zijn eh, teammates.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Hermann heeft m'n psn-id ondertussen.all-star team (
__________________________! ) ftw!
Over Logging ga ik nu kijkenquote:
Hallo, is dit Twitter? Ik hoop het niet.quote:
Hallo dit is Crip ben jij Miet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, is dit Twitter? Ik hoop het niet.
Ik ben aids in haxball, maar rocket league kan ik wel, als je Surge moet geloven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
als hermann en hork in rocket league net zo goed zijn als in haxball moet ik die shit ook maar eens kopen
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
is het slim als ik vanavond extra lang opblijf als ik morgen nachtdienst heb?
ben je bang nuquote:
En beter geloof je dat, want Surge is pro.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben aids in haxball, maar rocket league kan ik wel, als je Surge moet geloven.
lijkt me ook geen pretje om half 9 's ochtends al wakker te zijn en dan 15 uur later beginnen met werkenquote:
Aight, die jongeman is geniaalquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En beter geloof je dat, want Surge is pro.
aight aightquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben aids in haxball, maar rocket league kan ik wel, als je Surge moet geloven.
nee das waarquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me ook geen pretje om half 9 's ochtends al wakker te zijn en dan 15 uur later beginnen met werken
Hoezo niet? Ik heb het ook op de PC en dat werkt prima. Of heb je weer illegaal lopen torrenten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight
ik speel het op pc best vaak, maar daar kan ik niet onlinemoet het ook maar eens kopen binnenkort
dat wordt een 2 jaren spaarplan ofnie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight
ik speel het op pc best vaak, maar daar kan ik niet onlinemoet het ook maar eens kopen binnenkort
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het ook op de PC en dat werkt prima. Of heb je weer illegaal lopen torrenten?
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dat wordt een 2 jaren spaarplan ofnie.
weet ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, dat ding is twee tientjes
aight aight, groetjes aan die grietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spoel mijn moeders spaghetti af in een vergiet.
Hhhhhhhh jsusquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight aight, groetjes aan die griet
Ik minimaal twee kleine distributeursquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou serieus niet eens iemand kennen aan wie ik het zou kunnen verkopen
Drugs verkopen aan mensen met je eigen identiteit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou serieus niet eens iemand kennen aan wie ik het zou kunnen verkopen
dit gwn agora tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Drugs verkopen aan mensen met je eigen identiteit.
rustig aan caponequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Drugs verkopen aan mensen met je eigen identiteit.
doe normaal ibahesj leest mee hierquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
dp wnnr gaan we dillie sluiten via torchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |