echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je Jew kiest worden daar wel allemaal grapjes over gemaakt
De besnijdenis kan je als aanval inzettenquote:
jonge ik ben south park encyclopedie wist alleen niet dat het in het spel verschil maaktquote:
ik zie het nu jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
De besnijdenis kan je als aanval inzetten
yeh bazengamequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
Heb echt hard gelachen om Stick of Truth, hard eerlijk gezegd niet echt hoge verwachtingen als game. Maar voelde gewoon alsof je in een grote aflevering van SP zat
weenie voor mij was hij gratisquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe duur is stick of truth?
Paar tientjes.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe duur is stick of truth?
Ik heb serieus een aantal keer goed gelachenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
Heb echt hard gelachen om Stick of Truth, hard eerlijk gezegd niet echt hoge verwachtingen als game. Maar voelde gewoon alsof je in een grote aflevering van SP zat
ja van wat piratenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker als cadeau gekregen voor je verjaardag
DITquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb serieus een aantal keer goed gelachen![]()
Die foetus van Kloe Kardishian
of Randy in dat ruimteschipquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
toen je geplet werd door de ballen van je vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |