hahaha watquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kun jij niet over meepraten. Jammer hè?
ik ook, zelfs bij Life is Strange bijna traantje moeten wegpinkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb altijd feels bij story based games
Until dawn al gespeeld?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook, zelfs bij Life is Strange bijna traantje moeten wegpinken
gwn MGSV gaan spelenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
jullie moeten gwn yakuza gaan spelen
Japanse maffia is dat toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
jullie moeten gwn yakuza gaan spelen
nee, wacht ff op prijsdaling. 60 euro voor een best korte verhalende game ben ik te skeer voorquote:
jaquote:
Hhhhhhquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, wacht ff op prijsdaling. 60 euro voor een best korte verhalende game ben ik te skeer voor
nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in de topiclist komquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
zien jullie ook de reactie niet meer als je in de topiclijst over die lapo shit hoovert
is fucking irritantquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in de topiclist kom
nee wrm die shit moet gwn werkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klik gewoon op het topic joh luihannes
voor iedere pageview krijgt Danny weer 2 cent, help save FOK! 1 click at a timequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee wrm die shit moet gwn werken
ja nuttig ook als je geen ads zietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor iedere pageview krijgt Danny weer 2 cent, help save FOK! 1 click at a time
blij dat je het met me eens bentquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nuttig ook als je geen ads ziet
boelerquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat je het met me eens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |