Sterk punt... behalve dat van bolle haas...quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wch = kaal grapjes zijn net zo geforceerd als bozehaas = dik grapjes en niet grappig
Ik heb de mijne al sinds ik 12 was ... heb die man grijs en oud zien wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat slecht van hunJe kan het beste 1 tandarts aanhouden
ja die nieuwe meiden gaan ineens met zo'n scherp ding mijn tandvlees controleren dat deed die ouwe nooitquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat slecht van hunJe kan het beste 1 tandarts aanhouden
Ze meten de ruimte tussen je tandvlees en kiezen met een pocketsonde om te controleren of je geen tandvleesontsteking hebt. Doen meestal de jongere tandartsen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die nieuwe meiden gaan ineens met zo'n scherp ding mijn tandvlees controleren dat deed die ouwe nooit
jij bent wel slimhoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze meten de ruimte tussen je tandvlees en kiezen met een pocketsonde om te controleren of je geen tandvleesontsteking hebt. Doen meestal de jongere tandartsen inderdaad.
Deels mee eens, wch kaal grapjes zijn wel grappigquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wch = kaal grapjes zijn net zo geforceerd als bozehaas = dik grapjes en niet grappig
Quinoa tomaatjes zijn lekker ja, maar ik ga tonijnsalade makenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quinoa tomaat en olijf van zonnatura is lekker
stuur fotoquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Quinoa tomaatjes zijn lekker ja, maar ik ga tonijnsalade maken
GVDquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deels mee eens, wch kaal grapjes zijn wel grappig
gewoon jellyquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk die mcGrath even gehosseld worden
echthoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want wij hebben geen internet
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar niemand zit hier op te wachten
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel leuk voor je
er is vast iemand op de wereld met de naam niemandquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oké, vertel mij wie hier op zit te wachten
maar sluitend bewijs heb je nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
er is vast iemand op de wereld met de naam niemand
heb er nog wel een voor jequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:40 schreef xcachet het volgende:
dan maar door het leven zonder mobiel
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
Op "zit ik op te wachten" geklikt
jij en niels passen dan ook prima bij elkaar, een psychotische meid en niels een kneusquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
Op "zit ik op te wachten" geklikt
Nooit een psychose gehad hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij en niels passen dan ook prima bij elkaar, een psychotische meid en niels een kneus
dat is het nu juistquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nooit een psychose gehad hoor
omdat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat die jongen toch lekker genieten van zijn weerplaatjes
Zo doe je niet over Hermann zijn skye postsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat die jongen toch lekker genieten van zijn weerplaatjes
nee omdat skye gewoon echt kut is jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo doe je niet over Hermann zijn skye posts
herman is sowieso een karikatuur van zichzelfquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat skye gewoon echt kut is ja
Ohquote:
soms moet je gewoon iets doen omdat ik het zeg en mag je geen vragen stellen jaaaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil weten wrm ik iets zou moeten accepteren
zou niet datenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
soms moet je gewoon iets doen omdat ik het zeg en mag je geen vragen stellen jaaa
ik zou niet vragen, maar gewoon ineens voor je neus staanquote:
dat zou ik wel weer leuk vindenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou niet vragen, maar gewoon ineens voor je neus staan
Quotes bewerken. Niet doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik wel weer leuk vinden
hetzalallemaalwelquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik wel weer leuk vinden
hij heeft door dat ik jouw kloon benquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar bewerk ik quotes dan?
Heb je een dochter?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt een patiëntje die niels
waarom heb je geen dochter?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden?
Antwoord is 'nee.'
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriterquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:03 schreef madeliefff het volgende:
en in de lente speel ik weer buiten in de lente hoor ik vogeltjes fluiten, alles gaat groeien, kijk hoe prachtig de bloemen weer bloeien. In de lente is er de zon die schijjjjjnt, die zorgt ervoor dat de kou verdwijnt. die zorgt er-voor -dat- de- kou- ver-dwijnt.
bassie en adriaan ook tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriter
wat nou writer, het is niet eens jouw tekstquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriter
beter goed gejat dan slecht bedacht welquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat nou writer, het is niet eens jouw tekst
kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedacht wel
god dat is oudquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
das een stom liedjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Ja, dat is waarquote:
grillworst?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg... doe eens niet zo tegen die grillworst
Ga je op stap?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef madeliefff het volgende:
nog tien tien minuten voordat ik sto-op voordat ik kap dat ik nop
te lekker zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan?
lekker, wat voor taart?quote:
weet nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je nog pics posten van die taart?
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel fok!en tijdens mijn werk WCH
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
haha ik eet alles opquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mij
Wanneer gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meetquote:
Gulzig hoorquote:
o sorry, dat was vanwege de taartquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meet
Linda Roos en Jessica - Ademnood?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
Staat op het puntje van m'n tong. Wil alleen niet springen.
Omdat jij vond dat ik kut werk hadquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ik
wat een aidsquote:
Nee, voor mij hoef je niets te vrezen buuvquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zoo in 1 keer goed, soulmates jullie twee
Oh, ik wil ook best om andere dingen met je meeten hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o sorry, dat was vanwege de taart
Succes met de taartquote:
Heb je toch ook?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
Het is opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is ophoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was best lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de foto
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat skye gewoon echt kut is ja
wel jammer jaquote:
had ik vandaag plannen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SPEKKIE
Hoe is het gegaan vandaag?????
Ze heeft nu wel een schattig hoofdjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer ja
maar gelukkig is ze nog steeds geefbaar nu
[..]
had ik vandaag plannen dan?
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb vandaag vrij dus het voelt als zaterdag
Oh je begint gelijk morgen met werken, jeetje, wat worden ze snel groot hequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweest
ok, goed verhaal welquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
vind ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
wat heb ik jou aangedaan johquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:09 schreef Fushia2 het volgende:
Was ik admin gaf ik Hermann een perm bann![]()
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mens
ah, op die manierquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozerquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niks ik vond het een leuk rijmpje
sorry
Wat zou je doen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
Ja echt helemaal van het padje af die jongenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja de Hermann echt altijd gek doen he
Fushia wordt geïndoctrineerd door Lucia.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
moaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
Fushian?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
SPIT DANquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moeilijk hard beledigen met een epische rijm
fushia is gek, hij slaat je donderdag ochtend zo op je bekquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fushia is altijd geil, maar is eigenlijke een gekke dweil
dit rijmt niet, wat doe je nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thailand 25 per etmaal, Fillippines 17 per etmaal. Goedkoopste fuck die ik ooit had was 5.
Op de basisschool jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wejoo alles wat je zegt ben je lekker zelf
...............................quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thailand 25 per etmaal, Fillippines 17 per etmaal. Goedkoopste fuck die ik ooit had was 5.
sexy godquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wejoo alles wat je zegt ben je lekker zelf
meh halfquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit je geïnstalleerd en wel?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit rijmt niet, wat doe je niels
Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon isquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is altijd met verhuizen
Wel leuk? In ieder geval van het gezeik af
dit rijmt nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.
Dubai 100 eur en ze blijft de nacht bij je.
sryquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh kut begint straks weer het pepernoot vs kruidnoot debat
komquote:
rot een eind op man mongoolquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je liefde moet kopenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?
Koop ook kleding, voedsel en accomodatie voor ze.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]man man
Ben je nou echt trots op je uitbuiting van mensen die het slecht hebben...
oh ben je verhuisd? godverdomme waarom weet ik nergens vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon ismja. lig nu op een hoogslaper die een beetje krakkemikkig is, dus ga het matras er straks afslepen en er gewoon onder op de vloer liggen. morgen op zoek naar een dekbed en schoon hoeslaken dan maar
OooOoOooOOooh!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat krijg je als je liefde moet kopen
Ik geloof dit niet, heb je het bonnetje nog?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Koop ook kleding, voedsel en accomodatie voor ze.
Denk eigenlijk dat jij een zware parasiet bent.
Matras op de vloer krijg je zo schimmel vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja moet flink wennen, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet brandschoon ismja. lig nu op een hoogslaper die een beetje krakkemikkig is, dus ga het matras er straks afslepen en er gewoon onder op de vloer liggen. morgen op zoek naar een dekbed en schoon hoeslaken dan maar
Goh, wat een goedheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja tilburgquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ben je verhuisd? godverdomme waarom weet ik nergens van
acommodatiequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom weer je al die prijzen uit je hoofd?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goh, wat een goedheiddie meisjes zitten ook echt te wachten op jou
kan me dat echt voorstellen... zonder geld zouden ze je vast ook doen
En waarom denk je dat ik een parasiet ben niels?
Ik werk gewoon hoor en betaal geen kansloze meisjes voor seks, sneu huftertje
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als je echt zo goed was gaf je ze dat zonder seks....
Niet meer doen dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.
Damn, ik ga ooit wel eens naar de hoeren. Ik ben zoals niels![]()
![]()
![]()
haha gefaald.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij is een vieze hoerenloper.
Damn, ik ga ooit wel eens naar de hoeren. Ik ben zoals niels![]()
![]()
![]()
Je profiteert te veel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goh, wat een goedheiddie meisjes zitten ook echt te wachten op jou
kan me dat echt voorstellen... zonder geld zouden ze je vast ook doen
En waarom denk je dat ik een parasiet ben niels?
Ik werk gewoon hoor en betaal geen kansloze meisjes voor seks, sneu huftertje
Godver...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken zal wel toffer zijn met je struisvogelpolitiek.
Dag WCH.
vriend, ik ben al naar meer locaties geweest dan jij ooit in je leven zult zien.quote:
Niet dak weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat je bij Windesheim ging studeren? Of was jij dat niet?
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben 23 en 3x een hoer geneukt. Niks ernstigs dus
Hoe dan? Geef eens een voorbeeld?quote:
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.
Bootje varen reizen noemenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
hier ook...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
wat de neuk maakt het uit of iemand wel of niet gereisd heeftquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
Zat sletjes te vinden die het gratis doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
En daarna je wallet kwijt zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Rolschaats jij ook tegenwoordig?quote:
Ach ik ben in de VS geweest (kust van New York tot de keys), indonesië, nieuw zeelandquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Nee niet eensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En daarna je wallet kwijt zeker?![]()
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.quote:
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap benquote:
smart hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap ben
Wehehehehequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Tja, het kan nog erger, op reis gaan en betaalde seks hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Popcorn erbij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef BlueMage het volgende:
Och jee WCH en Niels zijn weer bezig hoor.
Aardappelsalade?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
De aardappel komt ook oorspronkelijk uit Zuid Amerikaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
je verkoopt skates?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ben 't trouwens wel met WCH eens in dit geval.
Ben jij dat?quote:
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
Wil wel een pruikje opzetten voor jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
WCH mag dan wel de KLB-pestkop zijn, maar hij heeft meestal wel gelijk in zulke discussies.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
cmd+r¿quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
is echt kut er is geen standaard refresh knop op een macbook?![]()
schaam jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil wel een pruikje opzetten voor je
is niet leuk om te lurken zo he..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.
ervaring met gevangenissen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Trouwens opscheppen over je reisjes naar Thailand zal bij niemand echt 'n goede aarde vallen. Protip: vooral als je in de gevangenis zit, niet doen als je je kont nog een beetje heel wil houden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
baas
Heb al 1,5 jaar een macbook en wist dit niet![]()
![]()
Ik moet wel CMD R'EN GVDquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
WORD HELEMAAL GEK VAN DAT F5'EN STEEDS
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uiteraard, ben ook overal geweest al rollerskatend.
Ik geef echt niet om electronica. Het is een leuk ding, maar veel doe ik er niet mee buiten internet, itunes en wat films kijkenquote:
zoek je trouwens sexquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
Btw, ben met een chick aan het appen maar gesprek loopt een beetje dood, weet iemand nog een leuk onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |