je verkoopt skates?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ben 't trouwens wel met WCH eens in dit geval.
Ben jij dat?quote:
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
Wil wel een pruikje opzetten voor jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
WCH mag dan wel de KLB-pestkop zijn, maar hij heeft meestal wel gelijk in zulke discussies.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
cmd+r¿quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
is echt kut er is geen standaard refresh knop op een macbook?![]()
schaam jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil wel een pruikje opzetten voor je
is niet leuk om te lurken zo he..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.
ervaring met gevangenissen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Trouwens opscheppen over je reisjes naar Thailand zal bij niemand echt 'n goede aarde vallen. Protip: vooral als je in de gevangenis zit, niet doen als je je kont nog een beetje heel wil houden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
baas
Heb al 1,5 jaar een macbook en wist dit niet![]()
![]()
Ik moet wel CMD R'EN GVDquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
WORD HELEMAAL GEK VAN DAT F5'EN STEEDS
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uiteraard, ben ook overal geweest al rollerskatend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |