En daarna je wallet kwijt zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Rolschaats jij ook tegenwoordig?quote:
Ach ik ben in de VS geweest (kust van New York tot de keys), indonesië, nieuw zeelandquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Nee niet eensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En daarna je wallet kwijt zeker?![]()
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.quote:
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap benquote:
smart hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap ben
Wehehehehequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Tja, het kan nog erger, op reis gaan en betaalde seks hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Popcorn erbij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef BlueMage het volgende:
Och jee WCH en Niels zijn weer bezig hoor.
Aardappelsalade?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
De aardappel komt ook oorspronkelijk uit Zuid Amerikaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
je verkoopt skates?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ben 't trouwens wel met WCH eens in dit geval.
Ben jij dat?quote:
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
Wil wel een pruikje opzetten voor jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vet niet cool is om het met kale oude mannen eens te zijn.
WCH mag dan wel de KLB-pestkop zijn, maar hij heeft meestal wel gelijk in zulke discussies.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:46 schreef BlueMage het volgende:
cmd+rżquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
is echt kut er is geen standaard refresh knop op een macbook?![]()
schaam jequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil wel een pruikje opzetten voor je
is niet leuk om te lurken zo he..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We zijn 't godverdomme allemaal eens, erg dit.
ervaring met gevangenissen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Trouwens opscheppen over je reisjes naar Thailand zal bij niemand echt 'n goede aarde vallen. Protip: vooral als je in de gevangenis zit, niet doen als je je kont nog een beetje heel wil houden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
baas
Heb al 1,5 jaar een macbook en wist dit niet![]()
![]()
Ik moet wel CMD R'EN GVDquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
WORD HELEMAAL GEK VAN DAT F5'EN STEEDS
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uiteraard, ben ook overal geweest al rollerskatend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |