En daarna je wallet kwijt zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Rolschaats jij ook tegenwoordig?quote:
Ach ik ben in de VS geweest (kust van New York tot de keys), indonesië, nieuw zeelandquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingen
Nee niet eensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En daarna je wallet kwijt zeker?![]()
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.quote:
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap benquote:
smart hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik nam ook nooit een berg geld mee als ik daar op stap ben
Wehehehehequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Tja, het kan nog erger, op reis gaan en betaalde seks hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselaar. Zo zie je trouwens maar, je hoeft niet eens knap te zijn om leuke meisjes gratis in bed te krijgen.
Popcorn erbij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef BlueMage het volgende:
Och jee WCH en Niels zijn weer bezig hoor.
Aardappelsalade?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
De aardappel komt ook oorspronkelijk uit Zuid Amerikaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wehehehehe
Misschien was ze gewoon gek op aardappelsalade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |