vriend, ik ben al naar meer locaties geweest dan jij ooit in je leven zult zien.quote:
Niet dak weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat je bij Windesheim ging studeren? Of was jij dat niet?
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben 23 en 3x een hoer geneukt. Niks ernstigs dus
Hoe dan? Geef eens een voorbeeld?quote:
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
21, nooit een hoer geneukt. Welja, nooit een betaalde hoer geneukt.
Bootje varen reizen noemenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
hier ook...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
wat de neuk maakt het uit of iemand wel of niet gereisd heeftquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
WCH, volgens mij ben jij nog nooit buiten Europa geweest. Misschien in een resort, maar dat telt niet mee Op jouw leeftijd niet hebben gereisd, sorry hoor.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
automatisch verversen doet het niet en ik moet ook steeds refreshen na zelf te posten
Zat sletjes te vinden die het gratis doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Soms is het gewoon handig als je echt een tijdje droog staat en niet een lelijke chick wilt neuken om te neuken.
Ik heb op mijn reizen ook geen hoeren geneukt, wel meisjes die graag met een gringo meegingenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |