Omdat jij vond dat ik kut werk hadquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ik
wat een aidsquote:
Nee, voor mij hoef je niets te vrezen buuvquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zoo in 1 keer goed, soulmates jullie twee
Oh, ik wil ook best om andere dingen met je meeten hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o sorry, dat was vanwege de taart
Succes met de taartquote:
Heb je toch ook?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
Het is opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is ophoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was best lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de foto
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat skye gewoon echt kut is ja
wel jammer jaquote:
had ik vandaag plannen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SPEKKIE
Hoe is het gegaan vandaag?????
Ze heeft nu wel een schattig hoofdjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer ja
maar gelukkig is ze nog steeds geefbaar nu
[..]
had ik vandaag plannen dan?
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb vandaag vrij dus het voelt als zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |