god dat is oudquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
das een stom liedjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Ja, dat is waarquote:
grillworst?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg... doe eens niet zo tegen die grillworst
Ga je op stap?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef madeliefff het volgende:
nog tien tien minuten voordat ik sto-op voordat ik kap dat ik nop
te lekker zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan?
lekker, wat voor taart?quote:
weet nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je nog pics posten van die taart?
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel fok!en tijdens mijn werk WCH
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
haha ik eet alles opquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mij
Wanneer gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meetquote:
Gulzig hoorquote:
o sorry, dat was vanwege de taartquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meet
Linda Roos en Jessica - Ademnood?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
Staat op het puntje van m'n tong. Wil alleen niet springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |