te lekker zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan?
lekker, wat voor taart?quote:
weet nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je nog pics posten van die taart?
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel fok!en tijdens mijn werk WCH
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
haha ik eet alles opquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mij
Wanneer gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meetquote:
Gulzig hoorquote:
o sorry, dat was vanwege de taartquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meet
Linda Roos en Jessica - Ademnood?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
Staat op het puntje van m'n tong. Wil alleen niet springen.
Omdat jij vond dat ik kut werk hadquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |