te lekker zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan?
lekker, wat voor taart?quote:
weet nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je nog pics posten van die taart?
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel fok!en tijdens mijn werk WCH
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
haha ik eet alles opquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oeh, bewaar je nog een puntje voor mij
Wanneer gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cake die ik ga vullen met frambozen mascarpone creme en versieren met botercreme roosjes
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meetquote:
Gulzig hoorquote:
o sorry, dat was vanwege de taartquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet, er staat niks op de planning iig nog voor een meet
Linda Roos en Jessica - Ademnood?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
Staat op het puntje van m'n tong. Wil alleen niet springen.
Omdat jij vond dat ik kut werk hadquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zeg je dat specifiek tegen mij?
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik had medelijden met je dat je het hele weekeind moest afwassen... of nou ja medelijden is een groot woord in mijn geval... ik voelde iets van een emotie geloof ik
wat een aidsquote:
Nee, voor mij hoef je niets te vrezen buuvquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zoo in 1 keer goed, soulmates jullie twee
Oh, ik wil ook best om andere dingen met je meeten hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o sorry, dat was vanwege de taart
Succes met de taartquote:
Heb je toch ook?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat ik kut werk had
Het is opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is ophoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was best lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat het beter smaakte dan dat het eruitziet op de foto
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat skye gewoon echt kut is ja
wel jammer jaquote:
had ik vandaag plannen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SPEKKIE
Hoe is het gegaan vandaag?????
Ze heeft nu wel een schattig hoofdjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer ja
maar gelukkig is ze nog steeds geefbaar nu
[..]
had ik vandaag plannen dan?
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb vandaag vrij dus het voelt als zaterdag
Oh je begint gelijk morgen met werken, jeetje, wat worden ze snel groot hequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweest
ok, goed verhaal welquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
vind ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
wat heb ik jou aangedaan johquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:09 schreef Fushia2 het volgende:
Was ik admin gaf ik Hermann een perm bann![]()
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mens
ah, op die manierquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozerquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niks ik vond het een leuk rijmpje
sorry
Wat zou je doen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
Ja echt helemaal van het padje af die jongenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja de Hermann echt altijd gek doen he
Fushia wordt geïndoctrineerd door Lucia.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
moaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
Fushian?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
SPIT DANquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moeilijk hard beledigen met een epische rijm
fushia is gek, hij slaat je donderdag ochtend zo op je bekquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fushia is altijd geil, maar is eigenlijke een gekke dweil
dit rijmt niet, wat doe je nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thailand 25 per etmaal, Fillippines 17 per etmaal. Goedkoopste fuck die ik ooit had was 5.
Op de basisschool jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wejoo alles wat je zegt ben je lekker zelf
...............................quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thailand 25 per etmaal, Fillippines 17 per etmaal. Goedkoopste fuck die ik ooit had was 5.
sexy godquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wejoo alles wat je zegt ben je lekker zelf
meh halfquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit je geïnstalleerd en wel?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
1000 Thai-baht is ong 25 eur, 1000 Peso iets van 17 eur. In China: A simple fuck iets van 40 rmb. Ong 5,5 eur is dat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit rijmt niet, wat doe je niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |