Oh je begint gelijk morgen met werken, jeetje, wat worden ze snel groot hequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik begin pas 23:30 dus die vraag had morgen ook onzin geweest
ok, goed verhaal welquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, maar daar was geen sprake van als het op die manier ging zoals werd gezegd..
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mensquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
vind ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
wat heb ik jou aangedaan johquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:09 schreef Fushia2 het volgende:
Was ik admin gaf ik Hermann een perm bann![]()
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. daar was WEL sprake van toen het op die manier ging zoals werd gezegd, en ik heb geen flauw idee hoe jij er bij komt dat er geen sprake van was. gek mens
ah, op die manierquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar was inderdaad wel sprake van, maar zij denkt dat er geen sprake van was toen het op die manier ging zoals gezegd, omdat er toch geen sprake van is.
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozerquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niks ik vond het een leuk rijmpje
sorry
Wat zou je doen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
Ja echt helemaal van het padje af die jongenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja de Hermann echt altijd gek doen he
Fushia wordt geïndoctrineerd door Lucia.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niks verzinnen wat op Fushia rijmt dus je komt er goed mee weg, gozer
moaquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
Fushian?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fushian wordt geïndoctrineerd door Lucia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |