waarom heb je geen dochter?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden?
Antwoord is 'nee.'
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriterquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:03 schreef madeliefff het volgende:
en in de lente speel ik weer buiten in de lente hoor ik vogeltjes fluiten, alles gaat groeien, kijk hoe prachtig de bloemen weer bloeien. In de lente is er de zon die schijjjjjnt, die zorgt ervoor dat de kou verdwijnt. die zorgt er-voor -dat- de- kou- ver-dwijnt.
bassie en adriaan ook tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriter
wat nou writer, het is niet eens jouw tekstquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zong dit in mijn hoofd en zie mezelf wel doorbreken als singersongwriter
beter goed gejat dan slecht bedacht welquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat nou writer, het is niet eens jouw tekst
kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedacht wel
god dat is oudquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
das een stom liedjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Remqo het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Ja, dat is waarquote:
grillworst?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg... doe eens niet zo tegen die grillworst
Ga je op stap?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef madeliefff het volgende:
nog tien tien minuten voordat ik sto-op voordat ik kap dat ik nop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |