Sterk punt... behalve dat van bolle haas...quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wch = kaal grapjes zijn net zo geforceerd als bozehaas = dik grapjes en niet grappig
Ik heb de mijne al sinds ik 12 was ... heb die man grijs en oud zien wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat slecht van hunJe kan het beste 1 tandarts aanhouden
ja die nieuwe meiden gaan ineens met zo'n scherp ding mijn tandvlees controleren dat deed die ouwe nooitquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat slecht van hunJe kan het beste 1 tandarts aanhouden
Ze meten de ruimte tussen je tandvlees en kiezen met een pocketsonde om te controleren of je geen tandvleesontsteking hebt. Doen meestal de jongere tandartsen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die nieuwe meiden gaan ineens met zo'n scherp ding mijn tandvlees controleren dat deed die ouwe nooit
jij bent wel slimhoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze meten de ruimte tussen je tandvlees en kiezen met een pocketsonde om te controleren of je geen tandvleesontsteking hebt. Doen meestal de jongere tandartsen inderdaad.
Deels mee eens, wch kaal grapjes zijn wel grappigquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wch = kaal grapjes zijn net zo geforceerd als bozehaas = dik grapjes en niet grappig
Quinoa tomaatjes zijn lekker ja, maar ik ga tonijnsalade makenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quinoa tomaat en olijf van zonnatura is lekker
stuur fotoquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Quinoa tomaatjes zijn lekker ja, maar ik ga tonijnsalade maken
GVDquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deels mee eens, wch kaal grapjes zijn wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |