Nooit een psychose gehad hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij en niels passen dan ook prima bij elkaar, een psychotische meid en niels een kneus
dat is het nu juistquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nooit een psychose gehad hoor
omdat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat die jongen toch lekker genieten van zijn weerplaatjes
Zo doe je niet over Hermann zijn skye postsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat die jongen toch lekker genieten van zijn weerplaatjes
nee omdat skye gewoon echt kut is jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo doe je niet over Hermann zijn skye posts
herman is sowieso een karikatuur van zichzelfquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat skye gewoon echt kut is ja
Ohquote:
soms moet je gewoon iets doen omdat ik het zeg en mag je geen vragen stellen jaaaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil weten wrm ik iets zou moeten accepteren
zou niet datenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
soms moet je gewoon iets doen omdat ik het zeg en mag je geen vragen stellen jaaa
ik zou niet vragen, maar gewoon ineens voor je neus staanquote:
dat zou ik wel weer leuk vindenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou niet vragen, maar gewoon ineens voor je neus staan
Quotes bewerken. Niet doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik wel weer leuk vinden
hetzalallemaalwelquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik wel weer leuk vinden
hij heeft door dat ik jouw kloon benquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar bewerk ik quotes dan?
Heb je een dochter?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt een patiëntje die niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |