Ken je Kluft nog? Die heerste ook zo verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:36 schreef DeeBee het volgende:
Die laatste 400 meter, ik dacht hij haalt het niet, wat een sprint.
Eaton is echt de grootste atleet ja.
Hmm, weet ik niet. Competitie is wel het grootst op de 100 meter, dat is toch het ultieme onderdeel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zou veel meer aandacht voor moeten zeg, want de tienkamp is echt hét onderdeel van de atletiek in mijn ogen. Eaton is de beste atleet ter wereld en niet Bolt of welke Farah dan ook.
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar zou Bolt in Rio 2016 in de finale van de 100 m en de 200 m - ervan uitgaand dat hij die haalt - wél voluit gaan tot en met de eindtreep, om zijn snelste tijd ooit neer te zetten?
Dan heb je de kogelstoot-vrouwen gemistquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:43 schreef ForzaMilan het volgende:
Discuswerpen is een beetje het darten van de atletiek. Wat een fatso's
En één van de leukste en sympathiekste atleten, maar ook dat schijnt in de aard van de meerkampers te zitten .quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken je Kluft nog? Die heerste ook zo verschrikkelijk.
Vrouwen kunnen niet darten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan heb je de kogelstoot-vrouwen gemist
Daar heb je een puntquote:
Eaton en Theisen-Eaton zijn ook ontzettend sympathiek "in het echt" heb ik van horen zeggen, is volgens mij wel veelvoorkomend onder de meerkampers jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En één van de leukste en sympathiekste atleten, maar ook dat schijnt in de aard van de meerkampers te zitten .
Geil man die groene haren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat SAFP niet naar kapper is geweest
Die gaan Jamaica in de weg lopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Amerika gaat het stokje laten vallen
Alsof Schippers alleen der longen uit der lijf heeft gelopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Loopt schippers ff de longen uit der lijf voor je, kun je zo'n stokje niet overgeven
te enthousiast vertrokken door samuel , veel te vroeg wegquote:
De rest heeft de hele week nog geen donder gepresteerd dus ja t is voor schippers wel een zwaardere inspanning.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof Schippers alleen der longen uit der lijf heeft gelopen
Nou dat inderdaad. Stel je voor dat die wissel goed was gegaan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef franklop het volgende:
Net geen NR, ondanks een flutwissel
Genoeg ja. Beter wisselen en je kan makkelijk de 41 in. De eerste 2 wissels waren trouwens echt prima vond ik.quote:
Samuel ging vanmorgen ook al hard. Had kantje boord geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, ik geloof niet dat ze TTO voor waren gebleven.
Sowieso, 1x goud, 1x zilver, 2x brons, prima voor NLquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Maarja, al met al wel een geslaagd WK toch.
Heb ik een bronzen medaille gemist?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso, 1x goud, 1x zilver, 2x brons, prima voor NL
Close ja, maar ik geloof niet dat het ze was gelukt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Samuel ging vanmorgen ook al hard. Had kantje boord geweest
Dudequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De rest heeft de hele week nog geen donder gepresteerd dus ja t is voor schippers wel een zwaardere inspanning.
Hassanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik een bronzen medaille gemist?
Zag dat een gast 3e was geėindigd in het decathlon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik een bronzen medaille gemist?
Samuel moest vanuit stilstand weer beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef BobW het volgende:
Maar met een goede wissel hadden ze de derde plek toch ook niet gehaald? Gat was vrij groot
Nee johquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag dat een gast 3e was geėindigd in het decathlon?
Ja dat is 1, maar er werden er twee gemeldquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat is 1, maar er werden er twee gemeld
Of je nu 8e of 26ste eindigd, dat boeit niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
DudeVisser eindigt schitterend 8e in de meerkamp als 20-jarige.
die miste ik ook alquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat is 1, maar er werden er twee gemeld
In de series te lang gewacht, dus eerder, maar dit was echt weer veel te vroeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:51 schreef marcodej het volgende:
Te vroeg weg en ook veel te hard. Ze ging echt voluit.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of je nu 8e of 26ste eindigd, dat boeit niet.
Wel als je 20 jaar bent en in opkomst bent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of je nu 8e of 26ste eindigd, dat boeit niet.
Ja, in de toekomst zit er een verdwaalde bronzen medaille in. Maarja, dat je niks beter hebt voor de sprintestafette zegt wel wat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als je 20 jaar bent en in opkomst bent.
Ja joh, jij hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, in de toekomst zit er een verdwaalde bronzen medaille in. Maarja, dat je niks beter hebt voor de sprintestafette zegt wel wat.
Sedney was duidelijker ja. "Ik kwam er niet bij, klaar."quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Jamila zoekt excuses, ze was gewoon te vroeg weg.
Telt die serie-tijd niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:54 schreef franklop het volgende:
Moeten nog wel even een keer een goede tijd lopen voor kwalificatie OS dus.
Laatste wissel net buiten de wisselzone.quote:
Samuel kreeg stokje buiten het vakquote:
De twee snelste tijden worden genomenquote:
Schippers is ook gewoon groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef komrad het volgende:
Visser is echt de helft smaller dan schippers zeg
Ohquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste wissel net buiten de wisselzone.
Nope.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ohkon er ook nog wel bij... Geen OS limiet ook dan?
Meh... Superzuur. Loop je een NR, en dan mag je nog niet...quote:
Oh, en die 42,69 eerder dit jaar valt nog buiten de OS-periode?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
De twee snelste tijden worden genomen
Ow nee die telt ook wel, ook daarmee wel zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, en die 42,69 eerder dit jaar valt nog buiten de OS-periode?
Ja, alsof de rest met polstookhoogspringers aan de start staan.quote:
OS-limiet bestaat niet. Er is geen limiet. Ze moeten bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. de beste 2 gelopen tijden van mei dit jaar t/m mei volgend jaar en dat gaat ze makkelijk lukken. Ze hebben nu al een 42.3 en een 42.6 neergezet en dat gaan echt geen 8 ongeplaatste landen meer verbeteren, dus ze zijn al wel zo goed als geplaatst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meh... Superzuur. Loop je een NR, en dan mag je nog niet...
Oh, dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
OS-limiet bestaat niet. Er is geen limiet. Ze moeten bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. de beste 2 gelopen tijden van mei dit jaar t/m mei volgend jaar en dat gaat ze makkelijk lukken. Ze hebben nu al een 42.3 en een 42.6 neergezet en dat gaan echt geen 8 ongeplaatste landen meer verbeteren, dus ze zijn al wel zo goed als geplaatst.
Ok bedanktquote:
Ik vind haar niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet of ik Vlasic nou aantrekkelijk vind of niet.
Beetje hondenogen heeft ze. Ligt eraan of je van honden houdt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt me ontzettend onsympathisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Komt omdat er maar 16 landen mogen deelnemen. De eerste 8 landen (zowel op de 4x100 als de 4x400) plaatsten zich op de WK relays dit jaar. Op de 4x100 bij de dames deed Nederland niet mee, dus moeten ze bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. van 2 gelopen tijden.quote:
Visser en Sedney zijn ook pas 20quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is iedereen nog beter bij Nederland
Zo willekeurig gaat het ook bij wielrenners, maar daar hoor ik vrij weinig mensen over klagen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:30 schreef TheArt het volgende:
Ik vind dit echt geniaal wat Eaton doet, maar de perceptie vind ik zo belachelijk. Eaton is de held met tig gigantische prestaties, waarvan die 400 echt bizar was, maar hij wordt op handen gedragen en Schippers is sowieso doping. Maar ja, geen acne hč.
2009 is niet echt NEW.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze wissel past in het rijtje Robben en Kramer
Dat vraag ik me ook af inderdaad (behalve dat nationalistische, want dat ga ik uberhaupt nooit snappen). Dat je dan als Schippers betrapt wordt kunt roepen 'ZIE JE, IK ZEI HET TOEN TOCH AL' ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach ja, mensen lijken er trots op te zijn dat ze meer sceptisch zijn dan nationalistisch. En dat het een knappe observatie is dat die Schippers wel eens doping zou kunnen gebruiken. Ofzo.
Ik zou er m'n plezier niet door laten vergallen
J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A!
Ik las "soppen"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:02 schreef tralalala het volgende:
Ze stoppen wel echt allemaal bij Jeroen.
Conservatieve schatting.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:06 schreef Spies het volgende:
Ik acht de kans ongeveer 80% dat de Amerikanen één of meerdere wissels verkloten.
Dat "nationalistische" komt gewoon doordat 97% van de sportkijkers niet zo'n extreme sportliefhebber is als bijvoorbeeld jij, en gewoon Nederlanders willen zien winnen (of uit welk land de kijkers dan ook komen).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af inderdaad (behalve dat nationalistische, want dat ga ik uberhaupt nooit snappen). Dat je dan als Schippers betrapt wordt kunt roepen 'ZIE JE, IK ZEI HET TOEN TOCH AL' ofzo.
Allang voorbijgestreefd door Vicaut in eigen land.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Lemaitre gebeurd? Dat was toch een toekomstige wereldtopper?
Soumaré streeft hem nog voorbij met zijn huidige vorm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Allang voorbijgestreefd door Vicaut in eigen land.
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alsof die Chinezen ook maar enige potten gaan breken hier
Geen acne gekregen,quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Lemaitre gebeurd? Dat was toch een toekomstige wereldtopper?
Denk zelf eigenlijk 6equote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.
Sooooowwww!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Goeie wissel, volgens Haan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:12 schreef franklop het volgende:
Jamaicanen liepen op elkaar bij tweede wissel
Ja, vind ik ook leukquote:
Die van Jamaica? Die leek mij ook slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet Haan een goeie wissel terwijl ik een beroerde wissel zie?
ok ik neem m'n woorden terugquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.
Geen brons?quote:
ja dat had ik ook bij die tweede wisselquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet Haan een goeie wissel terwijl ik een beroerde wissel zie?
Jij hebt er kijk op ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oké.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ach, ze pakken wel een plakquote:
Enorme faalquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Omdat Bolt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom liep Gatlin niet de laatste leg?
ze denken zelf nog van niet gezien de vlagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
VS gaat gediskwalificeerd worden.
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?quote:
Dit was zelfs nog duidelijker dan bij de Nederlandse dames.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ze denken zelf nog van niet gezien de vlag
Oh ja, je hebt gelijk... Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?
Iemand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk... Geen idee eigenlijk
Is ook vaak tactisch, Martina loopt ook altijd als 2de in de estafette, Schippers ook bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?
O, dank je wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gatlin kan goede bochten lopen dus die zetten ze sowieso in een bocht
kan ook met de bocht te maken hebben of met relatieve snelheidsverschillen tussen de lopers.quote:
Ja, van die bocht was het kennelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:18 schreef komrad het volgende:
[..]
kan ook met de bocht te maken hebben of met relatieve snelheidsverschillen tussen de lopers.
Zeg dat ja.quote:Tweede wissel van Jamaica was ook heel erg slecht trouwens
Gewoon bluffenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Sta je dan, met je vlag. Dat voel je toch aankomen, als prof?
Gewoon voor schut staan bedoel je...quote:
Omdat je de tweede en derde leg langer kunt maken dan de eerste en laatste. Daarom is het dus slimmer om op die legs je snelste lopers te zetten. Schippers was ook tweede bij Nederland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom liep Gatlin niet de laatste leg?
Samuel dan maar als eerste. Kan ze in ieder geval niet te snel weglopen voor het stokje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:21 schreef Spies het volgende:
[..]
Omdat je de tweede en derde leg langer kunt maken dan de eerste en laatste. Daarom is het dus slimmer om op die legs je snelste lopers te zetten. Schippers was ook tweede bij Nederland.
Er stond geld op een medaille voor Canada en ik vind het zo heerlijk dat Gatlin een medaille kwijtraakt zoquote:
Hij liep het rechte stuk, en werd ook ernstig ingelopen door Powell.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gatlin kan goede bochten lopen dus die zetten ze sowieso in een bocht
Goed gezien. Jij hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb je de start van Samuel gezien in de 100m series? DQ!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samuel dan maar als eerste. Kan ze in ieder geval niet te snel weglopen voor het stokje.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Ze nemen wel de tijd ja, ondanks het hoge #werkenbijdenos-gehalte van de vragen ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valt me op dat die internationale toppers de NOS ook heel vriendelijk en uitgebreid te woord staan. Ondanks rare vragen af en toe
De Belgen (ja, ok) zagen het ook niet. Die dachten echt dat het gewoon binnen de lijn was (omdat Gay meeliep of zo?)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar hoe kan de commentator niet zien dat dit een DQ is
Moest wel lachen om die kalequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Hij zal wel telefoon hebben gehad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Ik zag de herhaling en terwijl ik wist dat ze ging winnen had ik nog steeds iets van "damn dan is een groot verschil met die Jamaicaanse"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Nou, neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen weer lekker typisch dat de Amerikanen falen, in gewonnen positie nog wel.
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.quote:
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.
Nou ja, in een positie met een goede kans op goud danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.
Ja precies, stukje binnenbocht erbij zelfs nog en Bolt had hem echt wel gepaktquote:
Briljant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:26 schreef heywoodu het volgende:
The USA relay are still celebrating silver, they apparently haven't been told of their DQ yet.
Daar liep Babel nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:46 schreef Coppi het volgende:
Beetje off-topic, maar weet iemand wat er gebeurd is met Janice Babel (zusje van). Zij liep in 2012 nog mee bij het EK in Helsinki waar ze zilver wonnen. Ik zie haar niet eens in de jaarlijsten staan.
Mooi verkeerd onthouden dus. Jammer dat ze noot helemaal is doorgebroken. Ik kan me ook nog een talent uit die tijd, Kuhurima oid herinneren, maar daar hoor je dus ook nooit meer wat van. Erg talentvolle lichting hadden we 5 jaar terug. Plukken we mooi nu de vruchten van, alleen er zijn een paar nog betere dames tussen de talenten van toen geslopen die nog beter zijn. (Sedney en Visser vs Ghafoor, Lubbers, Vassell, Hagen, Akihary)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar liep Babel niet
Enige internationale toernooiervaring voor haar was het WK junioren in 2010 (derde in de series 4x100m, in de finale liep Nederland zonder Babel maar met oa Schippers en Samuel naar brons) en het EK junioren van 2011 waar Schippers, Lubbers, Babel en Samuel in de series 4x100 gediskwalificeerd werden.
Individuaal was 2012 haar beste jaar, maar liep ze vorig jaar met 11.78 nog een PR. Op de 200 (23.81) heeft ze haar PR van 2012 nooit meer kunnen benaderen. Dit jaar alleen 12.04 en 12.55 en de Nederlandse titel met Phanos op de 4x100 (met oa Vassell en Samuel).
Als je het allemaal op een rijtje zet, en dan wil ik Babel nog niet eens noemen, zijn er best veel Nederlandse sprintsters die stilstaan in hun ontwikkelen, zelfs achteruit zijn gegaan of al zijn afgehaakt. Ik noem een Lubbers die je net noemt, maar ook Vassell, Kuhurima, Dopheide, Ghafoor (meer een 400 meter-loopster natuurlijk) en je ziet het nu ook gebeuren met Hovenkamp, Van Schagen en Van Agt en dat is verdomde jammer, want er lijkt steeds veel meer talent te zijn dan er uiteindelijk uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar liep Babel niet
Enige internationale toernooiervaring voor haar was het WK junioren in 2010 (derde in de series 4x100m, in de finale liep Nederland zonder Babel maar met oa Schippers en Samuel naar brons) en het EK junioren van 2011 waar Schippers, Lubbers, Babel en Samuel in de series 4x100 gediskwalificeerd werden.
Individuaal was 2012 haar beste jaar, maar liep ze vorig jaar met 11.78 nog een PR. Op de 200 (23.81) heeft ze haar PR van 2012 nooit meer kunnen benaderen. Dit jaar alleen 12.04 en 12.55 en de Nederlandse titel met Phanos op de 4x100 (met oa Vassell en Samuel).
Aha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mannen waren de openingsdag al geweest
Ja, had zij haar zilver nou puur te danken aan die allereerste foutsprong?quote:
Neger?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
Wie is die neger die commentaar doet bij eurosport? Wat een leuke kerel.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
Wie is die neger die commentaar doet bij eurosport? Wat een leuke kerel.
Oh je bedoelt als presentator (Engelstalig) samen met die blanke?quote:
ja hij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh je bedoelt als presentator (Engelstalig) samen met die blanke?
Wel een baas toch als commentator?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Maurice Green, oud-wereldrecordhouder 100m (9.79), olympisch kampioen 100m en 4x100m in 2000 en wereldkampioen 100m in 1997, 1999 (toen ook 200m en 4x100m) en 2001
Alleen al in de afgelopen finale drie, dus dat lijkt me niet te kloppenquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
Overigens maar iets minder dan 100 keer een sub 22 op de 200m. Als je uitgaat van individuele atletes zelfs maar 23 atletes die sub 22 gelopen hebben. Waarvan maar 3 in dit decennium en 2 in het vorige decennium.
De meest opvallende in het lijstje is Pam Marshall. Buiten estafettegoud op het WK 1987 nooit iets noemenswaardig gepresteerd. Chandra Cheeseborough ook nog wel opvallend maar die heeft nog twee keer estafettegoud op de OS op haar naam staan.
Voor de rest alleen maar grote namen in die top 23. Sub 22 lopen is dus vrij uniek maar waarschijnlijk gaan Schippers en Thompson de komende jaren nog wel vaker onder die grens.
dank je, doet hij leuk, gezellige vent.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Maurice Green, oud-wereldrecordhouder 100m (9.79), olympisch kampioen 100m en 4x100m in 2000 en wereldkampioen 100m in 1997, 1999 (toen ook 200m en 4x100m) en 2001
Het zijn er 25quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen al in de afgelopen finale drie, dus dat lijkt me niet te kloppen.
Ik hoop zo dat zijn topvorm terug is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |