Sedney was duidelijker ja. "Ik kwam er niet bij, klaar."quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Jamila zoekt excuses, ze was gewoon te vroeg weg.
Telt die serie-tijd niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:54 schreef franklop het volgende:
Moeten nog wel even een keer een goede tijd lopen voor kwalificatie OS dus.
Laatste wissel net buiten de wisselzone.quote:
Samuel kreeg stokje buiten het vakquote:
De twee snelste tijden worden genomenquote:
Schippers is ook gewoon groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef komrad het volgende:
Visser is echt de helft smaller dan schippers zeg
Ohquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste wissel net buiten de wisselzone.
Nope.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ohkon er ook nog wel bij... Geen OS limiet ook dan?
Meh... Superzuur. Loop je een NR, en dan mag je nog niet...quote:
Oh, en die 42,69 eerder dit jaar valt nog buiten de OS-periode?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
De twee snelste tijden worden genomen
Ow nee die telt ook wel, ook daarmee wel zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, en die 42,69 eerder dit jaar valt nog buiten de OS-periode?
Ja, alsof de rest met polstookhoogspringers aan de start staan.quote:
OS-limiet bestaat niet. Er is geen limiet. Ze moeten bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. de beste 2 gelopen tijden van mei dit jaar t/m mei volgend jaar en dat gaat ze makkelijk lukken. Ze hebben nu al een 42.3 en een 42.6 neergezet en dat gaan echt geen 8 ongeplaatste landen meer verbeteren, dus ze zijn al wel zo goed als geplaatst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meh... Superzuur. Loop je een NR, en dan mag je nog niet...
Oh, dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
OS-limiet bestaat niet. Er is geen limiet. Ze moeten bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. de beste 2 gelopen tijden van mei dit jaar t/m mei volgend jaar en dat gaat ze makkelijk lukken. Ze hebben nu al een 42.3 en een 42.6 neergezet en dat gaan echt geen 8 ongeplaatste landen meer verbeteren, dus ze zijn al wel zo goed als geplaatst.
Ok bedanktquote:
Ik vind haar niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet of ik Vlasic nou aantrekkelijk vind of niet.
Beetje hondenogen heeft ze. Ligt eraan of je van honden houdt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt me ontzettend onsympathisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Komt omdat er maar 16 landen mogen deelnemen. De eerste 8 landen (zowel op de 4x100 als de 4x400) plaatsten zich op de WK relays dit jaar. Op de 4x100 bij de dames deed Nederland niet mee, dus moeten ze bij de beste 8 nog niet geplaatste landen zitten o.b.v. van 2 gelopen tijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |