quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Ze nemen wel de tijd ja, ondanks het hoge #werkenbijdenos-gehalte van de vragen ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valt me op dat die internationale toppers de NOS ook heel vriendelijk en uitgebreid te woord staan. Ondanks rare vragen af en toe
De Belgen (ja, ok) zagen het ook niet. Die dachten echt dat het gewoon binnen de lijn was (omdat Gay meeliep of zo?)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar hoe kan de commentator niet zien dat dit een DQ is
Moest wel lachen om die kalequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Hij zal wel telefoon hebben gehad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Ik zag de herhaling en terwijl ik wist dat ze ging winnen had ik nog steeds iets van "damn dan is een groot verschil met die Jamaicaanse"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Nou, neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen weer lekker typisch dat de Amerikanen falen, in gewonnen positie nog wel.
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.quote:
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.
Nou ja, in een positie met een goede kans op goud danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.
Ja precies, stukje binnenbocht erbij zelfs nog en Bolt had hem echt wel gepaktquote:
Briljant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:26 schreef heywoodu het volgende:
The USA relay are still celebrating silver, they apparently haven't been told of their DQ yet.
Daar liep Babel nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:46 schreef Coppi het volgende:
Beetje off-topic, maar weet iemand wat er gebeurd is met Janice Babel (zusje van). Zij liep in 2012 nog mee bij het EK in Helsinki waar ze zilver wonnen. Ik zie haar niet eens in de jaarlijsten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |