Ja, vind ik ook leukquote:
Die van Jamaica? Die leek mij ook slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet Haan een goeie wissel terwijl ik een beroerde wissel zie?
ok ik neem m'n woorden terugquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.
Geen brons?quote:
ja dat had ik ook bij die tweede wisselquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet Haan een goeie wissel terwijl ik een beroerde wissel zie?
Jij hebt er kijk op ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alsof die Chinezen ook maar enige potten gaan breken hier
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oké.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ach, ze pakken wel een plakquote:
Enorme faalquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Omdat Bolt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom liep Gatlin niet de laatste leg?
ze denken zelf nog van niet gezien de vlagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
VS gaat gediskwalificeerd worden.
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?quote:
Dit was zelfs nog duidelijker dan bij de Nederlandse dames.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ze denken zelf nog van niet gezien de vlag
Oh ja, je hebt gelijk... Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?
Iemand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk... Geen idee eigenlijk
Is ook vaak tactisch, Martina loopt ook altijd als 2de in de estafette, Schippers ook bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze toch beiden hun beste loper als laatste?
O, dank je wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gatlin kan goede bochten lopen dus die zetten ze sowieso in een bocht
kan ook met de bocht te maken hebben of met relatieve snelheidsverschillen tussen de lopers.quote:
Ja, van die bocht was het kennelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:18 schreef komrad het volgende:
[..]
kan ook met de bocht te maken hebben of met relatieve snelheidsverschillen tussen de lopers.
Zeg dat ja.quote:Tweede wissel van Jamaica was ook heel erg slecht trouwens
Gewoon bluffenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Sta je dan, met je vlag. Dat voel je toch aankomen, als prof?
Gewoon voor schut staan bedoel je...quote:
Omdat je de tweede en derde leg langer kunt maken dan de eerste en laatste. Daarom is het dus slimmer om op die legs je snelste lopers te zetten. Schippers was ook tweede bij Nederland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom liep Gatlin niet de laatste leg?
Samuel dan maar als eerste. Kan ze in ieder geval niet te snel weglopen voor het stokje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:21 schreef Spies het volgende:
[..]
Omdat je de tweede en derde leg langer kunt maken dan de eerste en laatste. Daarom is het dus slimmer om op die legs je snelste lopers te zetten. Schippers was ook tweede bij Nederland.
Er stond geld op een medaille voor Canada en ik vind het zo heerlijk dat Gatlin een medaille kwijtraakt zoquote:
Hij liep het rechte stuk, en werd ook ernstig ingelopen door Powell.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gatlin kan goede bochten lopen dus die zetten ze sowieso in een bocht
Goed gezien. Jij hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb je de start van Samuel gezien in de 100m series? DQ!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samuel dan maar als eerste. Kan ze in ieder geval niet te snel weglopen voor het stokje.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Merk dat ik bij die terugblik op de gouden race van Schippers, ondanks mijn bedenkingen, gewoon kippenvel krijg. Het is hoe je het wendt of keert een fantastische prestatie.
Ze nemen wel de tijd ja, ondanks het hoge #werkenbijdenos-gehalte van de vragen ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valt me op dat die internationale toppers de NOS ook heel vriendelijk en uitgebreid te woord staan. Ondanks rare vragen af en toe
De Belgen (ja, ok) zagen het ook niet. Die dachten echt dat het gewoon binnen de lijn was (omdat Gay meeliep of zo?)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar hoe kan de commentator niet zien dat dit een DQ is
Moest wel lachen om die kalequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Hij zal wel telefoon hebben gehad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Bolt tegenwoordig veel normaler overkomen in interviews, of ligt dat aan mij?
Mooi hoe hij en Powell net over China aan het praten waren
Ik zag de herhaling en terwijl ik wist dat ze ging winnen had ik nog steeds iets van "damn dan is een groot verschil met die Jamaicaanse"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Nou, neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen weer lekker typisch dat de Amerikanen falen, in gewonnen positie nog wel.
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.quote:
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel een paar meter voorsprong. Denk dat Rodgers dat wel vast gehouden zou hebben.
Nou ja, in een positie met een goede kans op goud danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo groot was die voorsprong niet toch? Ik denk niet dat het meer dan 0,2s scheelde.
Ja precies, stukje binnenbocht erbij zelfs nog en Bolt had hem echt wel gepaktquote:
Briljant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:26 schreef heywoodu het volgende:
The USA relay are still celebrating silver, they apparently haven't been told of their DQ yet.
Daar liep Babel nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:46 schreef Coppi het volgende:
Beetje off-topic, maar weet iemand wat er gebeurd is met Janice Babel (zusje van). Zij liep in 2012 nog mee bij het EK in Helsinki waar ze zilver wonnen. Ik zie haar niet eens in de jaarlijsten staan.
Mooi verkeerd onthouden dus. Jammer dat ze noot helemaal is doorgebroken. Ik kan me ook nog een talent uit die tijd, Kuhurima oid herinneren, maar daar hoor je dus ook nooit meer wat van. Erg talentvolle lichting hadden we 5 jaar terug. Plukken we mooi nu de vruchten van, alleen er zijn een paar nog betere dames tussen de talenten van toen geslopen die nog beter zijn. (Sedney en Visser vs Ghafoor, Lubbers, Vassell, Hagen, Akihary)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar liep Babel niet
Enige internationale toernooiervaring voor haar was het WK junioren in 2010 (derde in de series 4x100m, in de finale liep Nederland zonder Babel maar met oa Schippers en Samuel naar brons) en het EK junioren van 2011 waar Schippers, Lubbers, Babel en Samuel in de series 4x100 gediskwalificeerd werden.
Individuaal was 2012 haar beste jaar, maar liep ze vorig jaar met 11.78 nog een PR. Op de 200 (23.81) heeft ze haar PR van 2012 nooit meer kunnen benaderen. Dit jaar alleen 12.04 en 12.55 en de Nederlandse titel met Phanos op de 4x100 (met oa Vassell en Samuel).
Als je het allemaal op een rijtje zet, en dan wil ik Babel nog niet eens noemen, zijn er best veel Nederlandse sprintsters die stilstaan in hun ontwikkelen, zelfs achteruit zijn gegaan of al zijn afgehaakt. Ik noem een Lubbers die je net noemt, maar ook Vassell, Kuhurima, Dopheide, Ghafoor (meer een 400 meter-loopster natuurlijk) en je ziet het nu ook gebeuren met Hovenkamp, Van Schagen en Van Agt en dat is verdomde jammer, want er lijkt steeds veel meer talent te zijn dan er uiteindelijk uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar liep Babel niet
Enige internationale toernooiervaring voor haar was het WK junioren in 2010 (derde in de series 4x100m, in de finale liep Nederland zonder Babel maar met oa Schippers en Samuel naar brons) en het EK junioren van 2011 waar Schippers, Lubbers, Babel en Samuel in de series 4x100 gediskwalificeerd werden.
Individuaal was 2012 haar beste jaar, maar liep ze vorig jaar met 11.78 nog een PR. Op de 200 (23.81) heeft ze haar PR van 2012 nooit meer kunnen benaderen. Dit jaar alleen 12.04 en 12.55 en de Nederlandse titel met Phanos op de 4x100 (met oa Vassell en Samuel).
Aha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mannen waren de openingsdag al geweest
Ja, had zij haar zilver nou puur te danken aan die allereerste foutsprong?quote:
Neger?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
Wie is die neger die commentaar doet bij eurosport? Wat een leuke kerel.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef Karina het volgende:
Wie is die neger die commentaar doet bij eurosport? Wat een leuke kerel.
Oh je bedoelt als presentator (Engelstalig) samen met die blanke?quote:
ja hij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh je bedoelt als presentator (Engelstalig) samen met die blanke?
Wel een baas toch als commentator?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Maurice Green, oud-wereldrecordhouder 100m (9.79), olympisch kampioen 100m en 4x100m in 2000 en wereldkampioen 100m in 1997, 1999 (toen ook 200m en 4x100m) en 2001
Alleen al in de afgelopen finale drie, dus dat lijkt me niet te kloppenquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:30 schreef Ericr het volgende:
Overigens maar iets minder dan 100 keer een sub 22 op de 200m. Als je uitgaat van individuele atletes zelfs maar 23 atletes die sub 22 gelopen hebben. Waarvan maar 3 in dit decennium en 2 in het vorige decennium.
De meest opvallende in het lijstje is Pam Marshall. Buiten estafettegoud op het WK 1987 nooit iets noemenswaardig gepresteerd. Chandra Cheeseborough ook nog wel opvallend maar die heeft nog twee keer estafettegoud op de OS op haar naam staan.
Voor de rest alleen maar grote namen in die top 23. Sub 22 lopen is dus vrij uniek maar waarschijnlijk gaan Schippers en Thompson de komende jaren nog wel vaker onder die grens.
dank je, doet hij leuk, gezellige vent.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Maurice Green, oud-wereldrecordhouder 100m (9.79), olympisch kampioen 100m en 4x100m in 2000 en wereldkampioen 100m in 1997, 1999 (toen ook 200m en 4x100m) en 2001
Het zijn er 25quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen al in de afgelopen finale drie, dus dat lijkt me niet te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |