Visser en Sedney zijn ook pas 20quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is iedereen nog beter bij Nederland
Zo willekeurig gaat het ook bij wielrenners, maar daar hoor ik vrij weinig mensen over klagen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:30 schreef TheArt het volgende:
Ik vind dit echt geniaal wat Eaton doet, maar de perceptie vind ik zo belachelijk. Eaton is de held met tig gigantische prestaties, waarvan die 400 echt bizar was, maar hij wordt op handen gedragen en Schippers is sowieso doping. Maar ja, geen acne hè.
2009 is niet echt NEW.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze wissel past in het rijtje Robben en Kramer
Dat vraag ik me ook af inderdaad (behalve dat nationalistische, want dat ga ik uberhaupt nooit snappen). Dat je dan als Schippers betrapt wordt kunt roepen 'ZIE JE, IK ZEI HET TOEN TOCH AL' ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach ja, mensen lijken er trots op te zijn dat ze meer sceptisch zijn dan nationalistisch. En dat het een knappe observatie is dat die Schippers wel eens doping zou kunnen gebruiken. Ofzo.
Ik zou er m'n plezier niet door laten vergallen
J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A! J-A-M-A-I-C-A!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A! U-S-A!
Ik las "soppen"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:02 schreef tralalala het volgende:
Ze stoppen wel echt allemaal bij Jeroen.
Conservatieve schatting.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:06 schreef Spies het volgende:
Ik acht de kans ongeveer 80% dat de Amerikanen één of meerdere wissels verkloten.
Dat "nationalistische" komt gewoon doordat 97% van de sportkijkers niet zo'n extreme sportliefhebber is als bijvoorbeeld jij, en gewoon Nederlanders willen zien winnen (of uit welk land de kijkers dan ook komen).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af inderdaad (behalve dat nationalistische, want dat ga ik uberhaupt nooit snappen). Dat je dan als Schippers betrapt wordt kunt roepen 'ZIE JE, IK ZEI HET TOEN TOCH AL' ofzo.
Allang voorbijgestreefd door Vicaut in eigen land.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Lemaitre gebeurd? Dat was toch een toekomstige wereldtopper?
Soumaré streeft hem nog voorbij met zijn huidige vorm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Allang voorbijgestreefd door Vicaut in eigen land.
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alsof die Chinezen ook maar enige potten gaan breken hier
Geen acne gekregen,quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Lemaitre gebeurd? Dat was toch een toekomstige wereldtopper?
Denk zelf eigenlijk 6equote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben toch in elk geval 2 zeer sterke lopers, 4e-5e zou weinig verrassend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |