Alsof Schippers alleen der longen uit der lijf heeft gelopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Loopt schippers ff de longen uit der lijf voor je, kun je zo'n stokje niet overgeven

te enthousiast vertrokken door samuel , veel te vroeg wegquote:

De rest heeft de hele week nog geen donder gepresteerd dus ja t is voor schippers wel een zwaardere inspanning.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof Schippers alleen der longen uit der lijf heeft gelopen

Nou dat inderdaad. Stel je voor dat die wissel goed was gegaan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:47 schreef franklop het volgende:
Net geen NR, ondanks een flutwissel

Genoeg ja. Beter wisselen en je kan makkelijk de 41 in. De eerste 2 wissels waren trouwens echt prima vond ik.quote:

Samuel ging vanmorgen ook al hard. Had kantje boord geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, ik geloof niet dat ze TTO voor waren gebleven.

Sowieso, 1x goud, 1x zilver, 2x brons, prima voor NLquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Maarja, al met al wel een geslaagd WK toch.

Heb ik een bronzen medaille gemist?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso, 1x goud, 1x zilver, 2x brons, prima voor NL

Close ja, maar ik geloof niet dat het ze was gelukt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Samuel ging vanmorgen ook al hard. Had kantje boord geweest

Dudequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De rest heeft de hele week nog geen donder gepresteerd dus ja t is voor schippers wel een zwaardere inspanning.

Hassanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik een bronzen medaille gemist?

Zag dat een gast 3e was geëindigd in het decathlon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik een bronzen medaille gemist?

Samuel moest vanuit stilstand weer beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef BobW het volgende:
Maar met een goede wissel hadden ze de derde plek toch ook niet gehaald? Gat was vrij groot

Nee johquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag dat een gast 3e was geëindigd in het decathlon?

Ja dat is 1, maar er werden er twee gemeldquote:

quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat is 1, maar er werden er twee gemeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |