Eens even zoeken naar 't Isketch topic dan..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moeten er wel meer meedoen. en niet vannacht om 3 uur.
Alleen die reacties er opquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Maar leuke foto in US moemoe, zou bijna verliefd op je worden.
Ja, daarom kijk ik daar ook nooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen die reacties er op_____________________________!
Nee ik ook, maar allejezus, gaat het er daar altijd zo aan toe?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daarom kijk ik daar ook nooit
Hoezo bijna?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, ook altijd dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar allejezus, gaat het er daar altijd zo aan toe?
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik nog op jou verliefd benquote:
Zit iedereen daar nog steeds altijd te kwijlen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moemoe is de mooiere en jongere versie van mij, ik zou er wat aan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Omdat ik nog op jou verliefd ben![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het sneu, triest of gewoon hilarisch kansloos vindquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit iedereen daar nog steeds altijd te kwijlen?
quote:Daar zou ik wel een naan mee willen eten
quote:Ik dacht meer aan samen een stukje zeilen en dan "per ongeluk" op een onbewoond eiland stranden.
quote:Zou wel de chutney uit m'n phulauri d'r op schieten idd.
Ik zou gaan voor bijzonder hilarisch kansloos dan.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het sneu, triest of gewoon hilarisch kansloos vind
Jij bent wel echt de laatste persoon op aarde die hier over mag emogiffen.quote:
Dat is wederzijds, dat is anders.quote:
Alleen jammer dat zij dat nog niet weet.quote:
Ik ga wat slaap inhalenquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij dat nog niet weet.
Jawel johquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij dat nog niet weet.
Nee je hebt gelijk. Laten we gewoon weer over leuke dingen pratenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Maar volgens mij is het A) niet zo netjes en B) not done om hier over US te gaan zitten kleppen.
Want? Het gaat toch om een foto van moemoequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Maar volgens mij is het A) niet zo netjes en B) not done om hier over US te gaan zitten kleppen.
Thanks dear.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nog steeds geen pics van jou in DM-box ontvangenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moemoe is de mooiere en jongere versie van mij, ik zou er wat aan doen.
Welnee.quote:
Dan heb ik ruzie met moemoequote:
Staat je Skype aan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks dear.
[..]
Ik heb nog steeds geen pics van jou in DM-box ontvangen.
[..]
Welnee.
ja nou jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, jij moet zo nodig slapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
LTVDK 💽
Elf 🎹
Njos 👼
Moemoe 🐄
Fokker ⛄️
Yas 🐍
Web🚢
Johannes 🍜
Sp3c 🍺
Zie daar, jurk moet nog een keer gemaakt worden. Zomer is bijna omquote:
Die ga ik van de week nog napaintenquote:
quote:
Truste Ucciequote:
Ooh! Dat zou ik erg leuk vinden!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die ga ik van de week nog napainten
Het is ook leuk om te doen.quote:
Ik zag er inderdaad 1 voorbij komen van supergirl. Ze zag er prachtig uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook leuk om te doen.
portretten painten is wat anders dan gekke stripjes.
Ik heb al een paar KLB-users in paint gemaakt, resultaat mag er zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik weet al waar Specu is, hij is voor AFP gaan werken
https://twitter.com/afpfr/status/635180650467840000
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik weet al waar Specu is, hij is voor AFP gaan werken
https://twitter.com/afpfr/status/635180650467840000
Nee, misschien later, eerst even filmpje kijkenquote:
Met Yasmin?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, misschien later, eerst even filmpje kijken
Stuur maar een linkje doorquote:
thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Nee gehaald.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je!
Oeh, tjaumin. Zelf gemaakt? Of afgehaald?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:55 schreef Webschip het volgende:
Yoki, was het nog allemaal gelukt met die windows met dat liedje van Bauer op de achtergrond?
Hoeft niet, maar dankquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Oh, dan moet ik het ook nog even zeggen natuurlijk; Leuke foto moemoe!
quote:
Ik vind moemoe wel leukquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die foto van moemoe helemaal niet leuk.
Echt zo van kijk mij eens buiten zijn.
Maar maar... Er zijn bootjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die foto van moemoe helemaal niet leuk.
Echt zo van kijk mij eens buiten zijn.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar dank.
[..].
Dit heb ik net op:
[ afbeelding ]
Het wordt gemaakt van tajerblad. Een Surinaamse bladgroente. Een soort eh, koekje denk ik dat beste omschrijving is.quote:
Koekje van eigen deeg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het wordt gemaakt van tajerblad. Een Surinaamse bladgroente. Een soort eh, koekje denk ik dat beste omschrijving is.
Hier houdt de multiculturele droom voor mij op hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:22 schreef moemoe het volgende:
http://eetv.nl/sehena-sna(...)rid-dal-vegetarisch/
Deze dus!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier houdt de multiculturele droom voor mij op hoor.
Ga niet iets met stengels eten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
LTVDK 💽
Elf 🎹
Njos 👼
Moemoe 🐄
Fokker ⛄️
Yas 🐍
Web🚢
Johannes 🍜
Sp3c 🍺
Emmeloord ook, maar de wind staat blijkbaar deze kant op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gratis meeprofiteren, lekker handig. Zwollywood ligt net wat te ver weg.
Erg toepasselijk allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Had je Harry 🐝 en Timmmmm 🛀 al gezien?
Wel leuk bedacht weer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb 'm in mijn signature gezet, maar het wordt helaas iets te priegelig.
Heracles heeft lekker uitgehaald hè?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
Er is echt veel sport.
PSV heeft net 1-1 gemaakt.
Manchester ook.
Er is ook nog MCE British Superbikes.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heracles heeft lekker uitgehaald hè?
En Badr Hari heeft Ismael Londt even in elkaar gestompt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
Er is echt veel sport.
PSV heeft net 1-1 gemaakt.
Manchester ook.
Er is ook nog MCE British Superbikes.
Ja dat ook nog.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En Badr Hari heeft Ismael Londt even in elkaar gestompt.
Is dat al ergens terug te kijken?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat al ergens terug te kijken?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
Ga ik zo even kijken.
Wisten jullie dat Henk ook groot fan is van Berber Hari?
Ik denk dat ik daar dan weer een FP-bericht over ga maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een FP bericht gemaakt, moet je nagaan hoe erg ik me verveel.
Serieus?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeemquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Wat staat er?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja best wel eigenlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit kwaat bij mei, was het erg ?
Analfabeet dat je er bent.quote:
Vrijdag de 13e ook gewoonquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.quote:
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielen
Het was wel een goed dagje om te modden vandaag, alsof ze alle schreeuwlelijkerds en extremistjes bij elkaar hadden geroepenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.
Ik verwijt je ook niksquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.
quote:
Dan kan ik die meteen weer verwijderen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Klinkt ook echt gewoon kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet, hadden ze een hele zieke film van kunnen maken.
Gaat die film over Fylax?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
Je denkt de hele tijd dat er eindelijk iets gaat gebeuren, en dan gebeurt er steeds iets wat heel matig is.
Beetje het leven van Eftelaar.
Jij kijkt alleen maar hele goede films?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.
Dat viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet benquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
Nee hoor, ik hou wel van je zoals je bent.
#Elfletterigquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
We kunnen ook van je houden ondanks hoe je bentquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
Zag dat van de week ook een keer op CC ja. Is gewoon nóg kutter dan Communityquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?quote:
* Jemoederquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?
Laat je collega er even buitenquote:
Louie (TV Series 2010– ) - IMDbquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Ik weet dingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel topquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel top
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.
Moet jij niet uit een vliegtuig springen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik je daar ook sterrenkaarten voor?
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplakt
Net als je moeder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjesquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:49 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.
Eigenwijs dingquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
Wel, maar straks denken mensen dat ik in herhaling val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?
Echt heh, sommige mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheelquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Wat zit je nou te haten op mijn kapsel joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Is ie een turkquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTKVD is soms best lief hoor, maar hij blijft gewoon een beetje onze excuusturk.
Is het dat harige?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Is ie een turkDaar heb ik een beetje een zwak voor
Anders ik wel, het is al weer laat zatquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.quote:
Trustequote:Op zondag 23 augustus 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders ik wel, het is al weer laat zat
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 03:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?
Mooi jasje tochquote:
Hoe is het met je, Fylax, al een liefje?quote:
Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 03:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hoe is het met je, Fylax, al een liefje?
Nee. Het is maar één klas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dragen ze dat allemaal?
Anders krijg jij in de pauze brood tegen je hoofd waarschijnlijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dragen ze dat allemaal?
Anders krijg jij in de pauze brood tegen je hoofd waarschijnlijk.
Echt he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:30 schreef GGMM het volgende:
Kijk ze jaloers zijn op het zeer stijlvolle jasje van Fylax.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb ook nog een bijpassende pantalon
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?
Dat zegt ie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?
Ja ok, maar hoezo school.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zegt ie.
Voor school.
Goedemorgen.
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij ons op school ook niet.
Hoogstens een colbert met jeans of zo.
En zelfs dat kwam bijna niet voor.
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een paar jaar geleden gezien.Die ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
FB / Abonnementenactie? #5quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las ergens iets over een abonnementenactie. Waar kan ik daar meer over terugvinden?
Thnx! Ik zocht die link die Fokker daar postte.quote:
Zou niet durven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.
Momenteel zit ik bij een gemeente.
Maar vraag mij niks over rechten.
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.quote:
Ah, ook een mooie functie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Ja, heel leuk.quote:
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk.
[..]
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.
Was altijd wel schattig, van die jongetjes in pakken die op de groei zijn gekocht.
Een trui is ook warmquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.
Voorheen droeg ik ook weleens een pak naar mijn studie. In de winter lekker warm.
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?quote:
Jawel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.
Heb niet het idee dat ik me er beter in voel, mijn kennis wordt niet minder in een spijkerbroek.
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?
Wie ben jij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef d4v1d het volgende:
HOI SCHATJES.
Ik ben ook weer helemaal terug hoor
Het proberen waard, lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.
Ik zit anders aan de thee. Is inmiddels koud maar ben te lui om naar de keuken te lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
gezelligheid? Ga jij eens snel weg hier. Beetje proberen sfeer te makenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |