Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij ons op school ook niet.
Hoogstens een colbert met jeans of zo.
En zelfs dat kwam bijna niet voor.
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een paar jaar geleden gezien.Die ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
FB / Abonnementenactie? #5quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las ergens iets over een abonnementenactie. Waar kan ik daar meer over terugvinden?
Thnx! Ik zocht die link die Fokker daar postte.quote:
Zou niet durven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.
Momenteel zit ik bij een gemeente.
Maar vraag mij niks over rechten.
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.quote:
Ah, ook een mooie functie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Ja, heel leuk.quote:
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk.
[..]
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |